אסונות בין הזמנים

בת שנתיים פונתה בהחייאה מגשר רידינג

בת שנתיים וחצי ממשפחה חרדית טבעה מתחת לגשר רידינג בתל אביב. כוחות ההצלה הצליחו להציל את חייה בפעולות החייאה נמרצות. מצבה מוגדר כעת בינוני (חדשות חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יעקב נחומי, פלאש 90)

טיולי בין הזמנים גורמים לאסון נוסף: בשעה 19:23 הערב (שלישי), פעוטה כבת שנתיים וחצי טבעה מתחת לגשר בחלקו הצפוני של רידינג בתל אביב.

מדובר בפעוטה בת למשפחה חרדית, שהגיעה ככל הנראה עם הוריה לטיול בין הזמנים באזור שהפך לאטרקטיבי בקרב המטיילים החרדים..

קצין המשמרת במוקד 101 של מד"א במרחב איילון יוסף כורדי סיפר: "עוד במהלך קבלת הקריאה במוקד ידעתי שכל דקה קריטית ובעזרת מערכות האיתור המיוחדת שיש לנו בכל האמבולנסים והניידות טיפול נמרץ איתרתי צוות טיפול נמרץ שנמצא בנמל תל אביב ממש בסמיכות לאירוע כשהם נערכים לאבטחה רפואית של הופעה, חייגת לצוות והנחתי אותם להגיע במהירות למקום הטביעה על מנת להעניק את הטיפול הרפואי מציל החיים במהירות האפשרית."

פאראמדיקית מד"א רוני שיסגל סיפרה: "בזמן שנערכנו לאבטחה הרפואית באמפי בנמל קיבלנו דיווח מהמוקד על אירוע טביעה שמתרחש במרחק של מאות מטרים בודדים מאיתנו. מיד יצאנו למקום עם הציוד הרפואי וחברנו לכונן מד"א רכוב על אופנוע שהתחיל את הטיפול, הפעוטה סבלה מהיפותרמיה ומצוקה נשימתית. חיממנו אותה עם שמיכה מיוחדת ותוך כדי הפינוי לבית חולים הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים כשמצבה קשה ויציב."

מבית החולים איכילוב נמסר, כי הפעוטה כעת במצב בינוני תעלה לטיפול נמרץ ילדים להשגחה כשהיא בהכרה ולא מונשמת.

נסיבות המקרה נחקרות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר