סגן המפכ"ל זוהר דביר הודיע על פרישה מהמשטרה

סגן המפכ"ל, ניצב זוהר דביר, הודיע כי ברצונו לפרוש מתפקידו לאחר 35 שנה בתפקידים שונים במשטרה. המפכ"ל אלשיך נענה לבקשתו ותוך כמה חודשים הוא יפרוש (חדשות משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
המפכל והסמפכ"ל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

סגן המפכ"ל, ניצב זוהר דביר, הודיע היום למפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך, כי ברצונו לסיים שירות של 35 שנים במערכת הביטחון ולפרוש. ניצב דביר שירת לאורך שלושה וחצי עשורים במגוון תפקידי פיקוד, ובין היתר כיהן באחד התפקידים החשובים והרגישים ביותר במערכת הביטחון – מפקד הימ"מ. מפכ״ל המשטרה רנ״צ רוני אלשיך, נענה לבקשתו של ניצב דביר להתחיל תהליך של פרישה.

ניצב זוהר דביר, בן ה-53, עשה שירות ארוך שנים בימ״מ במגוון תפקידים עד לפיקוד על היחידה, שימש כמפקד מרחב עמקים, סגן מפקד מחוז צפון, ראש אגף תמיכה לוגיסטית, מפקד מחוז צפון ובתפקידו האחרון כאמור כסגן המפקח הכללי של משטרת ישראל.

מאז סוף שנת 2015, מכהן ניצב זוהר דביר כסגן המפקח הכללי של המשטרה, תפקיד שהורחב והתעצם בתקופתו והפך בפועל לסמפכ"ל למבצעים ומפקד בפועל על יחידות הביצוע של משטרת ישראל: מחלקת המבצעים, היחידה האווירית, יחידת המו"מ ועוד.

מפכ״ל משטרה רנ״צ רוני אלשיך ציין, כי ״ניצב דביר הוא קצין ערכי ועתיר ניסיון, בעל רקורד מבצעי מרשים אשר לאורך השנים תרם רבות לביטחון המדינה בכל תפקיד אותו ביצע. לא הייתה שום משימה שבוצעה על ידי זוהר שלא מתוך שליחות ולויאליות לארגון. האצילות שנדרשה בשלבי ניהול השינוי, הוכיחה את הרמה הערכית הגבוהה של זוהר ואת העמדת טובת הארגון מעל לכל שיקול".

"בשנים האחרונות הובלנו זוהר ואני, ביחד עם כל הספ"כ של משטרת ישראל, תהליכים ושינויי עומק רבים, בין השאר, סידור מטות המשטרה והפרדה בין בניין הכוח להפעלתו ועיצוב תפקיד הסמפכ"ל מחדש. לא רק משטרת ישראל חייבת לך תודה גדולה, אלא מדינת ישראל כולה״, הוסיף אלשיך.

דביר עצמו אמר, "אני מביט לאחור על 35 שנות שירותי בסיפוק גדול ובתחושת מיצוי עם מבט קדימה לאתגרים חדשים״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר