"הם יהרגו אותי"

תחת איומי אקדח: נתן הובל אל תוך קלקיליה

שני פלסטינים הגיחו לעברו והצמידו אקדח לרקתו. כשהגיעו לפרדס בקלקיליה שבשומרון, הוא צווה לצאת מהרכב, והיה בטוח שיקרה הגרוע מכל; אז איך הכל נגמר בכוס קפה? (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

"חשבתי שהם יהרגו אותי" - כך מתאר נתן סעיד, הישראלי שנלקח אתמול (שבת) בצהריים לקלקיליה, תחת איומי אקדח שהוצמד לראשו.

בראיון ל-ynet שחזר נתן, בן 71 מחולון: "זאת הרגשה מאוד לא נעימה, כשאתה רואה אקדח מוצמד לרקה שלך ואתה לא יודע אם הוא טעון או לא, ולא יכול לעשות כלום".

לדבריו, הוא נסע מהכפר הפלסטיני נבי אליאס שליד אלפי מנשה לכיוון כפר סבא, והבחין בשני פלסטינים הנוסעים ברכב כחול מסוג טויטה: "כנראה הם עקבו אחרי, והרגשתי לפתע מכה בטמבון האחורי של האוטו. עצרתי בצד כדאי לראות מה קרה, ובלי ששמתי לב אחד הפלסטינים פתח את הדלת ואיים עליי באקדח".

"הוא אמר לי 'קח אותי לכניסה לקלקיליה ואתה משוחרר'. נסענו לקלקיליה, שם אמר לי לפנות שמאלה לפרדס ופלסטיני נוסף שהגיע הוציא אותי מהמכונית. הם נכנסו למכונית, השאירו אותי באמצע הכביש ונסעו משם".

נתן סעיד מתאר את רגעי הפחד (צילום: מתוך ynet)

בשלב זה התקשר נתן למשטרה כדי לדווח על הגניבה: "אמרתי שחטפו לי את המכונית, ושני פלסטינים איימו עליי לא ידעתי להסביר להם איפה אני נמצא, אבל אמרתי להם לפנות לחברת איתוראן כי יש לי מתקן איתור ברכב".

"במשטרה ניסו להרגיע אותי", מספר סעיד, "ואז הגיעו שלושה ג'יפים של מנגנוני הביטחון הפלסטיניים שכנראה קיבלו הוראה להגיע למקום. פתאום הגיעו ג'יפים נוספים כדי לאתר גם את החוטפים. התייחסו אליי יפה מאוד, הביאו לי שתייה וקפה ודאגו להרגיע אותי".

"מאוחר יותר הודיעו לי שהמכונית אותרה ולקחו אותי אליה. השוטרים הפלסטינים חקרו אותי וליוו אותי ליציאה מקלקיליה, שם חיכתה לי המשטרה הישראלית והצבא שלקחו אותי לחקירה בתחנת אריאל. בהחלט חשבתי שאולי יהרגו אותי, אבל ברוך השם יצאנו מזה", סיים נתן בהתרגשות לשחזר ל-ynet את האירוע המפחיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר