ממיטתה בבית החולים

האם הפצועה: "בטוחה שזה היה פיגוע" • צפו

משפחה שלימה כמעט ונמחקה לפני כשבועיים, בהצתת המלונית ברחוב הנביאים בירושלים, ככל הנראה בידי עובד לשעבר ממזרח העיר. כעת האם משחזרת הכל ממיטתה בבית החולים (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילנית עוז בראיון לניב רסקין (צילום: מתוך חדשות הבוקר ב'קשת 12')

משפחת עוז מפתח תקווה, שנפצעה באורח קשה בהצתת המלונית ברחוב הנביאים בירושלים לפני כשבועיים, עדיין מאושפזת בבית החולים שערי צדק בבירה. אם המשפחה ושני הילדים כבר נמצאים בתהליכי התאוששות, אך האב רונן עדיין מורדם ומונשם במצב קשה, כפי שהוגדר תחילה גם מצבם של שאר בני משפחתו.

• החשד ל'פיגוע שריפה': הצתת המלונית שוחזרה

בראיון לתכנית חדשות הבוקר ב'קשת 12', הביעה האם אילנית את ביטחונה כי מדובר בפיגוע, למרות האפשרות כי הערבי ממזרח ירושלים שחשוד במעשה, ביצע זאת רק בשל סכסוך בינו לבין בעלי המקום.

"אותו עובד נשאר שם אחרי המעשה שלו, ולי זה ברור שהרקע הלאומני ומדובר במחבל", אמרה האם ממיטתה בבית החולים למגיש התכנית ניב רסקין. "למה שהוא ירצה לפגוע בנו אם אין לו איזו שנאה כללית? המעסיקה שבה הוא כביכול רצה לפגוע בכלל לא הייתה שם באותו זמן. הוא לא חש אשמה, אלא רצה לוודא שהמעשה שלו השיג את מטרתו".

מעצר החשוד המרכזי (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אילנית אף שחזרה את רגעי האסון: "התעוררנו לקולות של פיצוצים, רונן הבין שמדובר באש והחל לכבות אותה בכל מיני דרכים. בחדר לא היה חלון ומהדלת נכנס המון עשן, זה היה כמו להיתקע במערה".

"לא יכולנו לנשום, הערתי את הילדים והם החלו להיחנק ולהקיא. פתחתי עליהם את הדוש באמבטיה עד שתגיע עזרה. כשמכבי האש הגיעו הם לא ידעו שאנחנו שם, רונן צעק להם ואז התחיל למסור את הילדים ואותי, אחד אחד, לכבאים".

לדבריה, "הוא זה ששאף את כל העשן והאש הישירה, ולכן הוא פצוע הכי קשה מבין כולנו. בדיעבד סיפרו הכבאים שכשהגיעו נפל להם חוט חשמל גדול שחסם להם את הדרך לעבור. רגע לפני שפינו אותו רונן נראה לי מפויח, כולנו היינו במצב כזה. הוא עדיין מורדם ומונשם אבל אתמול הגיעו בשורות טובות שהורידו לו את החמצן במכונת ההנשמה ויש תקווה לטוב. אנחנו לא מסתכלים רחוק מדי ורק רוצים לעבור את היום".

צפו בראיון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר