חיזוק פנימי

יו"ר ההסתדרות בירושלים הודיע על תמיכה בליאון

בעבר הצהיר בונפיל, שבהסתדרות שבראשותו מאוגדים 96 אלף עובדים ירושלמים, כי "מי שיזכה בבחירות הוא מי שיקבל את תמיכת החרדים"; היום הוא ירד מהגדר • צפו (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
בונפיל עם ליאון (צילום: LIVE4U)

יו"ר הסתדרות העובדים בירושלים דני בונפיל הודיע היום (ראשון), כי הסתדרות העובדים בירושלים תתמוך במשה ליאון לראשות העיר. כך נחשף ב'ידיעות ירושלים'.

דני בונפיל, יו"ר ההסתדרות המאגדת תחתיה 96,000 עובדים ירושלמים, אף הוסיף לפי הדיווח של הכתב רפי פרלשטיין, כי יעשה הכל למען בחירתו של ליאון.

בכך יורד בונפיל מהגדר, לאחר שרק לפני ארבעה חודשים אמר: "אני לא תומך במשה ליאון, וטרם החלטתי במי אתמוך. מי שיזכה בבחירות הוא מי שיקבל את תמיכת החרדים, אין מועמד שיכול לזכות בלי תמיכת החרדים".

היום אמר בונפיל לליאון: "אני מודיע לך, משה, שאנחנו נעשה הכל למענך, כדי שתהיה ראש העיר, שכל התושבים והעובדים יהנו ממך. אני, יחד עם כל החברים, נרתמים למען משה ליאון. הוא איש משלנו, שעשה הכל במשך השנים האחרונות למען תושבי ירושלים, ובעיקר לעובדים".

ליאון עצמו הגיב להודעה זו ואמר: "אני שמח ומודה ליו"ר ההסתדרות על האמון בי. אין לי ספק כי יחד ננצח בבחירות ונוביל את ירושלים לפסגות חדשות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר