המתיחות בדרום

הסתיימה ישיבת הקבינט: "צה"ל מוכן לכל תרחיש"

חברי הקבינט המדיני-בטחוני דנו במגעים לקראת הפסקת אש עם חמאס, לאחר שבכירים טענו כי הצדדים לא יוכלו להגיע להבנות ללא התייחסות לנושא השבויים ברצועה (בארץ)

השר ליברמן והרמטכ"ל איזנקוט (צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון)

ישיבת הקבינט המדיני-בטחוני הסתיימה. הרמטכ"ל עדכן את הקבינט בתמונת המצב בעזה, לאחר שהיום טיפלו לוחמי האש בשש שריפות שנגרמו מעפיפוני ובלוני תבערה, זאת למרות הדיבורים על הפסקת אש.

בסיום הישיבה שנמשכה כשלוש שעות, פרסם הקבינט הודעה רשמית המתייחסת להיערכות מול חמאס ולהסדר ברצועה. על פי ההודעה, במהלך הישיבה עדכן הרמטכ"ל, רב אלוף גדי איזנקוט, את השרים בתמונת המצב, ולדבריו "צה"ל ערוך לכל תרחיש".

תוכנית ההסדרה, ביוזמתו של שליח האו"ם למזרח התיכון, מהווה ניסיון להגיע להבנות בין ארגון החמאס לממשלת ישראל, בתיווך שירותי המודיעין המצריים בתמורה להקלות וסיוע בינלאומי לעזה.

מחוץ למשרד ראש הממשלה, הפגינו בזמן הישיבה עשרות פעילים וכן בני משפחותיהם של חללי צה"ל אורון שאול והדר גולדין הי"ד. המפגינים הבהירו כי הם מתנגדים לכל הסדרה שאינה כוללת את השבת גופות יקיריהם מעזה.

שירותי הכבאות וההצלה - מחוז דרום מסרו, כי לוחמי האש טיפלו בשש שריפות שנגרמו כתוצאה מבלוני תבערה: באזור ניר עם, בארי, רעים, כיסופים. בכל השריפות הושגה שליטה בסיועם של צה"ל, קק"ל ורשות הטבע והגנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר