הסתה ברשת

אילן שילוח שוב משתלח: 'חרדים, אל תכפו עלינו את דתכם'

יו"ר חברת הפרסום מקאן, אילן שילוח, המתפרנס גם מהציבור החרדי שב ומשתלח בדברי הסתה נגד החרדים: "רוצים להמשיך ולכפות עלינו מדינת הלכה" • מלכיאלי: "הגיע הזמן לתג מחיר" (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילן שילוח וחרדים (צילום: מתוך הטוויטר של שילוח, חיים גולדברג - כיכר השבת)

הפרסומאי ואיש העסקים אילן שילוח לא פעם כותב, מתבטא או מצייץ נגד הציבור החרדי שמרבה לפרנס את לקוחותיו ובכך בעקיפין גם מפרנס אותו עצמו, אולם נדמה כי היום (שי) עלה שילוח מדרגה וחצה קו אדום נוסף בהסתה נגד החרדים.

בשעות הבוקר צייץ יו"ר חברת הפרסום מקאן בטוויטר: "‏החרדים בראשות הפושע אריה דרעי רוצים להמשיך ולכפות עלינו מדינת הלכה. הגיע הזמן להגיד להם לכו לצבא ליחידות קרביות, לכו לעבוד, שלמו מיסים, לימדו לימודי ליבה שתעזרו לבנות פה את הארץ ותחיו את חייכם ואל תכפו עלינו את דתכם".

"‏אנחנו יהודים חילונים שלא מעונינים בכפיה דתית", חתם שילוח את דברי ההסתה.

עד מהרה תקפו את הציוץ המסית אנשי תקשורת חרדים שקראו להחרמת חברת הפרסום שבראשותו.

ח"כ מיכאל מלכיאלי מסיעת ש"ס הגיב הבוקר ואמר: "אילן שילוח אין לך באמת בושה? האיש שחברת הפרסום שלו עשתה הרבה כסף מהמגזר החרדי, מרשה לעצמו לפעור את פיו כנגד המגזר החרדי, בצורה מזלזלת וכה פוגענית".

"שילוח, תחזור בך", קרא מלכיאלי והתריע: "הגיע הזמן לתג מחיר. מי שמדבר בצורה נפשעת כנגד מחולל המהפכה הרב אריה דרעי וכנגד המגזר החרדי, לא יכול לעבוד ולהתפרנס מהמגזר החרדי".

ח"כ ינון אזולאי הגיב ושזר את הסתת שילוח לקמפיין 'הבית היהודי': "הקמפיין המסית נראה כאילו נלקח מהשבועון 'דר שטירמר' הגרמני ומזכיר תקופות אפלות. אז מה הפלא שהפרסומאי אילן שילוח המתפרנס גם מהציבור החרדי, מרגיש בנוח לטנף כלפי ציבורים שלמים?".

יצוין כי בין החברות הנהנות משירותי חברת 'מקאן' - לפי הפרסום באתר החברה - ניתן למנות את אוסם, תנובה, חוגלה, בנק לאומי, יוניליוור, ילוו, פז, ניו פארם, המשביר לצרכן, הונדה, האגיס, וולוו, איקאה, מלונות דן, לאומי קארד, טורנדו, צבר וטפרברג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר