אסון הטביעה בצימר

האב זעק בבכי: 'אביטלי, מי יבוא לרקוד איתי כל ערב שבת?'

"אני לא מאמינה שזה קרה לי. תעירו אותי מהחלום הרע הזה", כך זעקה שירה נזרית, אמה של הילדה אביטל ע"ה שטבעה בריכה בצימר בישוב מגדל. אביה: "תודה השם על המתנה, תן לנו כוח" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אביטל רחלי ע"ה (תמונות: רועי רובינשטיין - Ynet, באדיבות רחובות news)

מאות משתתפים ליוו הלילה (שלישי) למנוחות את הילדה אביטל נזרית ע"ה, שטבעה למוות בצימר ביישוב מגדל. אביה, הרב אריאל, ספד לה בבכי: "נתת לנו במתנה ארבע שנים וחצי תודה על כל מה שנתת".

אמה, שירה, נשברה בבכי וזעקה בפתח בית ההספדים: "אני לא מאמינה שזה קרה לי. תעירו אותי מהחלום הרע הזה. מה היא כבר הספיקה?. כמה חיכיתי לעוד בת, למה הלכת מאיתנו?"

הרב אריאל המשיך וספד בבכי: "אביטלי, מי יבוא לרקוד איתי כל ערב שבת? אנחנו בטוחים שנסעת איתנו למקום הנכון, שזה היה הזמן שלך. מה שעם ישראל צריך זה להראות אחווה ואהבה. תודה השם על המתנה, תן לנו את הכוח לעבור את זה".

בתוך כך, בעל הצימר נחקר במשטרה בחשד שהפעיל את המקום ללא הרישיון הנדרש לכך.

מדוברות המשטרה נמסר אמש , לאחר האסון: "מבירור ראשוני עולה שמשפחתה של הילדה מתארחים במקום. חוקרי משטרת ישראל בודקים את נסיבות האירוע".

כזכור, אתמול קיבלו כונני ארגוני ההצלה בצפון קריאה נואשת מבית במושב מגדל, על אירוע טביעה של ילדה קטנה. אביה הוא הרב אריאל, רבה של קהילת 'עטרת רחל'.

היתה זו משפחת נזרית מרחובות שהגיעה לנפוש בבין הזמנים בצימר במקום, כשלפתע הבת הקטנה במשפחה, אביטל רחלי, לא נראתה לידם, אך תוך זמן מה נמצאה בקרקעית הג'קוזי במקום.

משה מזרחי, חובש באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה, תיאר טרם היוודע דבר הפטירה: "בקבלת הקריאה במוקד 1221 הייתי בצימר סמוך, ויצאתי מידית למקום. התחלתי בביצוע פעולות החייאה, תוך כדי שרופא בניידת טיפול נמרץ הגיע למקום עם חובשים נוספים, והמשכנו בביצוע פעולות החייאה. לאחר מכן הילדה פונתה בניידת טיפול נמרץ תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש לבית החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר