לאחר חודשיים

התפתחות דרמטית בחקירת רצח היהלומן

היהלומן הדתי בוריס בוטרשווילי נרצח לפני כחודשיים על ידי אדם שהיה חייב לו כספים והחליט לשדוד ולרצוח אותו. כעת המשטרה הצליחה גם להגיע לרכוש שנשדד באירוע (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
בוריס בוטרשווילי (צילום: באדיבות המשפחה)

התפתחות דרמטית נרשמה היום (רביעי) בפרשת רצח היהלומן הדתי בוריס בוטרשווילי ז"ל: יותר מחודשיים לאחר הנרצח, נמצאו תכשיטים השייכים לו במתחם נעול בחניון תת קרקעי, צמוד לבית הנאשם ברצח, סיאון בנימינוב, בן 50 ממודיעין.

בעקבות זאת, מבקשת הפרקליטות מבית המשפט לתקן את כתב האישום ולהוסיף לו גם עבירת שוד. באישור הפרקליטות ביצעה המשטרה השלמת חקירה לאחר הגשת כתב האישום והגיעה לראיות החדשות.

לפי הבקשה לתיקון כתב האישום, בנימינוב היה חייב כסף לבוטרשווילי. עקב דרישתו של האחרון להשיב את הכסף נוצרה בין השניים מתיחות, והנאשם החליט לשדוד אותו ולהרוג אותו. השניים נפגשו בבוקר הרצח, כשבוטרשווילי החזיק תיק עם תכשיטים וכסף. לאחר שירה בו באקדח הנאשם נטל את תכשיטיו של המנוח והסתיר אותם במתחם נעול בחניון שבביתו. אז התקלח והחליף בגדים. בית המשפט צריך לאשר את הבקשה לתקן את כתב האישום.

במקום נמצאו תיק עם תכשיטים שהיו שייכים לבוטרשווילי שנרצח, כסף מזומן, דרכון של הנאשם, משקפיים וחולצה כחולה. בנוסף נתפסה שקית שבה תעודת זהות וכרטיס אשראי של הנרצח, וכן כובע מצחייה ירוק ומגבת ועליה כתם דם בפתח בניין ברחוב, בסמוך למקום מגוריו של הנאשם. בבדיקת כתמי הדם שנמצאו במקום ועל גבי התכשיטים נמצא DNA שיכול להתאים למנוח בהסתברות גבוהה.

תיעוד הבריחה של הרוצח

לפני כחודש וחצי הוגש כתב אישום נגד בנימינוב בגין רצח. בנוסף, יוחסו לו הצתה ושיבוש מהלכי משפט.

לפי כתב האישום המקורי, הנאשם היה חייב כסף לנרצח, בשלב מסוים בנימינוב החליט לגרום למותו של המנוח, ולשם כך הצטייד באקדח ובכדורים. ב-30 במאי השנה הוא הגיע לקרבת בית בוטרשווילי ופגש אותו, כשברשותו של בוטרשווילי תיק שבו נהג לשאת כסף, תכשיטים ויהלומים. בוטרשווילי הסיע את הנאשם לביתו, ובהגיעם לחניון יצא הנאשם מהרכב, נעמד לצד המנוח וירה לעברו מספר פעמים.

לאחר מכן העביר הנאשם את גופו של המנוח למושב הנוסע, החביא את הטלפון הנייד שלו בחניון, התקלח, החליף בגדים ונהג ברכב ליער מודיעין. בנימינוב עצר את הרכב וגרר את גופו של המנוח לשוחה טבעית שם הטמין את המנוח וכיסה אותו באבנים. משם נהג לתחנת דלק, מילא מיכל בדלק, נהג ללוד, הצית את הרכב ושב לביתו באוטובוס.

הנאשם ברוצח הודה במעשה ושחזר אותו, בגדים מגואלים בדם נמצאו בביתו, גם הרכב נמצא שרוף במבנה ורק הרכוש שנגנב נמצא כעת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר