השיק קמפיין. צפו

אלקין: "חכו ותראו; החרדים בסוף יתמכו בי"

המועמד מהליכוד, שהשיק הערב בטקס מיוחד את קמפיין הבחירות שלו לראשות העיר ירושלים, השיב לשאלות "כיכר השבת" על הסוגיות הנפיצות בקרב על הבירה • צפו (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

עשרות פעילים, מתנדבים ותומכים הגיעו הערב (רביעי) לטקס פתיחת קמפיין הבחירות של השר זאב אלקין לראשות עיריית ירושלים.

בטקס, שנערך במטה בשכונת רמות, התייחס המועמד לשורת נושאים נפיצים שעל הפרק בקרב על הבירה, במענה לשאלת "כיכר השבת".

"בכל הסקרים שאנחנו עושים אנחנו רואים תמיכה כוללת מהמגזר החרדי", פתח אלקין, "ואני בשיח עם מנהיגי הציבור החרדי מהקבוצות השונות. הציבור החרדי מתלבט אם יהיה מועמד חרדי, אבל לא חושב שאני צריך להתערב בשיח הזה".

אתה בונה על פילוג חרדי?

"אני לא בונה על פילוגים, אני יכול לזכות בתמיכת הציבור החרדי. לא מתפקידי להתערב בתהליכים פנימיים בתוך הנהגת הציבור החרדי. בסופו של דבר, הרבה שאלו אותי על תמיכת ראש ממשלה, אמרתי לכם שהיא יגיע, ובסוף זה קרה. כך גם פה - חכו, וזה יגיע".

בהרמת הכוסית, הערב

מתחייב לרוץ עד הסוף?

"אני מתחייב לרוץ עד הסוף! שמעתי שמועות ודיבורים... אני כרגע המועמד המוביל, ולכן הולכים עד הסוף - ומנצחים".

יש לך בצוות אנשים חרדים שמסייעים לך במגזר החרדי?

"יש לנו משרד פרסום גדול, בתוכו גם אנשים חרדים. לניר ברקת יש יועצים חרדים משלו, אחד מהם הודיע פומבית שלא ימשיך בעירייה, אין שום קשר... זה לא סוד שניר ברקת תומך בי, ואני מניח שאנשים בצוות שלו גם תומכים בי. אני לא צריך מתווכים מול הציבור החרדי. שנים עבדתי מול ההנהגה החרדית, וידעתי להציג את הסוגיות השונות בפני ההנהגה הרוחנית. הציבור החרדי הוא פלג חשוב מירושלים, הוא חלק מהדרך המשותפת, ובדרך הזאת אני אמשיך מול ההנהגה הפוליטית של הציבור".

יש מועמד שתוקף אותך, על סמך אמירה שלך שתחזור לשרת בממשלה במידה ולא תיבחר. מה אתה מגיב על כך?

"אני מיצר על כך שיש מועמדים שמנסים להיבנות מזה שהם תוקפים אחרים. אני לא הולך לתקוף אף אחד. כששואלים אותי שאלה, אני עונה תשובה אמיתית. אני מחפש להשפיע על עתיד העיר, וכשבודקים מי השפיע יותר על העיר, משה ליאון או זאב אלקין, התשובה פשוטה: זאב אלקין, שהביא לעיר 4 מיליארד שקל", סיים אלקין את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר