"2000 משפחות"

בכירים ב'דגל' נגד סלונים: יגררו אותנו לבחירות

בכירים ב'דגל התורה' יוצאים במתקפה חריפה נגד חסידות סלונים, שלדבריהם מובילה את הקו הקיצוני נגד חוק הגיוס החדש: "חסידות של 2000 משפחות יגררו אותנו לבחירות" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מסלונים (צילום: פלאש 90)

בכירים ב'דגל התורה' יוצאים במתקפה חריפה נגד חסידות סלונים, המובילה את הקו הקיצוני נגד חוק הגיוס החדש, ואומרים כי בגלל החסידות - הציבור החרדי יפסיד חוק גיוס טוב.

על פי הדיווח ב'ידיעות אחרונות', גורמים בכירים ב'דגל' תקפו את החסידות ואמרו: "חסידות כמו 'סלונים', שביום טוב מונה אלפיים איש, תגרור את כל הציבור החרדי לבחירות, שמהן אנחנו עלולים לצאת במצב הרבה פחות טוב".

במקביל, ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח אמש עם סגן השר יעקב ליצמן ושר הביטחון אביגדור ליברמן בכדי לנסות ולהגיע להבנות בין הצדדים. בליכוד הדגישו כי נתניהו ימשיך את המגעים בשבועות הרובים בכדי לקיים את הבחירות במועדן.

כזכור, בתחילת השבוע, בג"צ האריך בשלושה חודשים בלבד את המועד בו יצטרכו לחוקק את חוק הגיוס החדש. בהחלטתם כתבו השופטים בראשות הנשיאה אסר חיות: "בהחלטתם כתבו השופטים: "לאחר ששקלנו בדבר החלטנו להיענות לבקשה בחלקה ולדחות את מועד בטלותו של פרק ג'1 לחוק שירות בטחון כך שתיכנס לתוקף ביום 2018.12.2 תחת המועד שנקבע בפסק הדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר