הרקטות בשדרות

הילד שחבש את אביו הפצוע: "היה מלא דם"

שלו לוי בן ה-13 העניק טיפול ראשוני לאביו שנפצע מרסיסי רקטה והציל את חייו. "ראיתי שיוצא לו מלא דם מהיד", הוא מספר, "מצאתי מטלית על הרצפה וקשרתי לו את היד" (בארץ)

שלו לוי (צילום: דוברות ברזילי)

שלו לוי, בן 13, תושב שדרות, העניק אמש (רביעי) טיפול לאביו שנפצע באורח בינוני מרסיסי רקטה ששוגרה מעזה והתפוצצה לידו, בשדרות.

"הייתי בחדר, שיחקתי, פתאום היה צבע אדום ואבא אמר לי להישאר בממ"ד לא לצאת ממנו, נשארתי והוא בא", סיפר היום שלו. "כשהצבע אדום נגמר הוא יצא לבחוץ ואני נשארתי בממ"ד, הוא יצא ואחרי כמה שניות הגיע עוד צבע אדום ואז ישר בום".

שלו המשיך וסיפר: "כשיצאתי לבדוק מה קורה, ראיתי שבחדר של אחותי יש עשן ואש, התקדמתי לכיוון הסלון ואבא צעק לי: 'צא מהר מהבית', כשהוא אמר לי את זה, ראיתי שיוצא לו מלא דם מהיד, יצאנו מהר לבחוץ והוא אמר: 'תחפש משהו מהר לחסום לי את היד', מצאתי מטלית על הרצפה וקשרתי לו את היד, וביקשנו עזרה מהשכנים שיבואו".

האבא, אברהם לוי, סיפר ל-ynet כי "איך שירדתי את המדרגה הראשונה של הבית היה שוב צבע אדום. עוד לא הספקתי להסתובב ועפה לי היד מאחורה ונתפסה. לא יכולתי להוריד אותה ואז התחיל לצאת דם. התחלתי לאבד את ההכרה. היה לי חם בגוף עד שבא הילד שליו ולקח מהר סמרטוט ועשה לי חוסם עורקים. הוא הציל אותי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר