הלחימה בדרום

לפיד: "להיכנס בהם בכל הכוח, בלי להסס"

יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד סייר הבוקר בשדרות וקרא לממשלה "להיכנס בחמאס בכל הכוח בלי להסס". לדבריו, "לא ייתכן שהחמאס יורה את הירייה האחרונה" • צפו בווידאו (פוליטי)

(צילום: דוברות יש עתיד)

ח"כ יאיר לפיד, יו"ר 'יש עתיד', סייר הבוקר (חמישי) בשדרות, ביקר במרכז השליטה והבקרה החדש של העירייה וסייר בעיר וקרא לממשלה "להיכנס בהם בכל הכוח. לא ייתכן שהחמאס יורה את הירייה האחרונה".

"אני נמצא כאן בשדרות אחרי סיור בעיר ומפגש עם ראש העיר אלון דווידי", אמר לפיד בפתח דבריו, "תושבי העיר הזאת לא ישנו בלילה. לא ייתכן שילדי שדרות היו ערים בממ"דים ויחיא סינואוור ישן במיטתו. לא ייתכן שהחמאס יכתוב משוואה חדשה ולא ייתכן שהוא יורה את הירייה האחרונה".

לפיד הוסיף כי "בטווח הקצר, צה"ל צריך להיכנס בהם בכל הכוח. בלי להסס, בלי לחשוב, ובלי לדבר עכשיו על הסדרה. זה הזמן שמדינת ישראל מבהירה שאנחנו הגורם בעל העוצמה באזור".

"בטווח הבינוני", המשיך לפיד, "אפשר לחזור ולדבר על הסדרה. מה שאנו רואים עכשיו זאת תוצאה של העובדה שארבע שנים בממשלה לא עשו דבר וחצי דבר מול עזה. נתניהו חוץ מלקרוא לעצמו 'מר ביטחון', לא הלך לפעולה של פירוז עזה מנשק תמורת שיקום, דבר שיכל למנוע בדיוק את מה שאנחנו רואים עכשיו".

לשאלות כתבים במקום ענה לפיד ואמר, כי "לממשלה הזאת אין מדיניות כבר 4 שנים. החמאס יודע שהממשלה הזאת עושה הכל כדי לא להיכנס לסבב נוסף. החמאס צריך לדעת שיש לנו גם את האפשרות של לצאת למבצע צבאי בעזה. יש לצה"ל ארגז כלים רחב הרבה יותר מאשר היה לו בצוק איתן והוא יכול להלום בחמאס חזק יותר גם בלי כניסה קרקעית. הממשלה בשלב זה לא עושה דבר, כפי שלא עשתה דבר במהלך 4 השנים האחרונות. יכולנו שלא להגיע למצב הזה. אני אחרי צוק איתן אמרתי לנתניהו: לך למהלך גדול, של פירוז עזה תמורת שיקום. אבל הוא לא עשה דבר 4 שנים מלבד להתעסק בפוליטיקה. את התוצאה אנחנו רואים היום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר