מחשש שיותקף

ליל שבת: מאבטחים ויס"מ ליוו את הגר"ש רבינוביץ

מאבטח מקדים, שני מאבטחים צמודים, אופנוע יס"מ וניידת בכביש הסמוך. כך עשה הגר"ש רבינוביץ את דרכו, בליל שבת, מהכותל לביתו מחשש שיותקף על ידי קיצונים ממא"ש (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש רבינוביץ (צילום: יונתן זינדל / Flash90)

לאחר שבשבוע שעבר הותקף על ידי עשרות קיצונים שהמתינו לו ברחוב שמואל הנביא, בזמן שעשה את דרכו חזרה מתפילת ליל שבת ברחבת הכותל המערבי לביתו בשכונת עזרת תורה בעיר, הגאון רבי שמואל רבינוביץ זכה בשבת האחרונה לאבטחה מורחבת סביבו.

עם הגיעו, יחד עם בני משפחתו, לאזור השכונה החרדית, התלוו אל הרב שלושה מאבטחים. כאשר אחד מהם מקדים את הרב בכמה עשרות מטרים בכדי למנוע מצב בו יתנפלו על הרב קיצונים שימתינו לו ברחוב צדדי. שני מאבטחים נוספים הוצמדו לרב לאורך כל הדרך.

כמו כן, הרב זכה לליווי צמוד של אופנוע יס"מ, שנסע בעקבותיו לאורך כל הרחוב החרדי המרכזי, עד לצומת בר אילן. וניידת משטרה נוספת המתינה בדרך בר לב, בכוננות למצב בו הקיצונים יתקפו את הרב.

אך לבסוף, בניגוד לשבוע שעבר, הרב הגיע לביתו בשלום ללא שהותקף על ידי קיצוני מא"ש המתנגדים לשיפוצים בציון רבי שמעון בר יוחאי שבמירון. דקות לאחר מכן הקיצונים הגיעו לרחוב שמואל הנביא והבינו כי פספסו את הרב במספר דקות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר