בלעדי

השר אריה דרעי: "אסור לנו להתרברב בכוח שלנו"

במהלך פתיחת שנת הלימודים החרדית התבטא השר דרעי כי "בתקופה האחרונה מתברר שה'כוחי ועוצם ידי' לא ממש עוזר". בנוסף, פתח את שנה"ל עם הגר"ש עמאר והגר"ד יוסף (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר דרעי והראשון לציון הגר"ש עמאר, הבוקר (צילום: יעקב כהן )

"בתקופה האחרונה מתברר שה'כוחי ועוצם ידי' לא ממש עוזר", כך התבטא הבוקר (ראשון) יו"ר ש"ס וחבר הקבינט הביטחוני השר אריה דרעי בסיור שקיים במוסדות "כאייל תערוג" בהר חומה, עם פתיחת שנת הלימודים החרדית.

"לפני כמה חודשים הגיעו אנשי חיל האוויר מארה"ב לביקור בישראל", סיפר השר דרעי, "הם באו לראות את ההתקדמות הטכנולוגית שלנו. היה שם גנרל אחד משלנו שהתפאר מאד ביכולות שלנו. לאחר הביקור אמרתי לו - טעית מאד. הוא שאל אותי 'מדוע?', אמרתי לו 'אסור לנו להתרברב בכוח שלנו'".

השר דרעי המשיך ואמר: "ואני אומר לכם תלמידים יקרים, 'מפי עוללים ויונקים ייסדת עוז'. הכוח האמיתי שלנו הוא מהבל פיהם של תינוקות של בית רבן, עליהם נאמר שהעולם מתקיים על פיהם".

קודם לכן, במסגרת 'השלום הספרדי', פתח השר דרעי את שנת הלימודים החדשה בטקס מרגש של חנוכת הבית לבניין החדש של מוסדות "אור חדש" בהר נוף, הנמצאת ברשת החינוך "בני יוסף". בטקס השתתף הראשון לציון ורבה של ירושלים, הגאון רבי שלמה משה עמאר, חבר מועצת החכמים הגאון רבי דוד יוסף וסגן ראש העיר צביקה כהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר