"בין אדם לחברו"

המפכ"ל פתח את שנת הלימודים בתלמוד תורה • צפו

מפכ"ל המשטרה ביקר הבוקר את תלמידי כיתה א' בתלמוד תורה "מענה שמחה" בירושלים לרגל פתיחת שנת הלימודים ושוחח איתם על בין אדם לחיבור והזהירות בדרכים (חדשות)

המפכ"ל בכיתה א', הבוקר (צילום: דוברות המשטרה)

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב, רוני אלשיך, הגיע הבוקר (ראשון) בליווי סגן מפקד מחוז ירושלים תנ"צ אלי כזרי, והרב הראשי למשטרה נצ"מ הרב רמי ברכיהו, אל תלמוד תורה 'מענה שמחה' בשכונת רוממה בירושלים. המפכ"ל פגש את ילדי הגנים ותלמידי כיתה א' ואת צוות המורים והמנהלים שפתחו הבוקר את שנת הלימודים החרדית.

המפכ"ל שוחח עם התלמידים ואמר להם כי "המשטרה היא משטרת בין האדם לחברו, כל מה שאנחנו עושים זה בין אדם לחברו". המפכ"ל הדגים לילדים את דבריו באופן מוחשי כאשר סיפר להם איך נוסעים כלי הרכב בכבישים ואיך הנהגים חייבים להיזהר ולהישמר כאשר הולכים לבית הספר ולכן אתם התלמידים צריכים לשמור על חוקים ששומרים על הילדים.

"התפקיד שלנו בין השאר", אמר המפכ"ל, "לדאוג שאתם, ילדי התלמוד תורה, שמתחילים היום את שנת הלימודים בראש חודש אלול, תקפידו על התנהגות טובה ומכבדת, ובוודאי לרב בית הספר ולמורים".

קודם לכניסה אל מתחם בית הספר נפגשו מפכ"ל המשטרה וסממ"ז ירושלים עם הרב משה שלזינגר רב בית הספר והסמכות הרוחנית של המקום. הרב סיפר על מבנה בית הספר ועל 350 התלמידים הלומדים בו ובנוסף התעכב על פרויקט כיתות השילוב הייחודי למגזר החרדי.

במשטרה ציינו כי "תחילת הלימודים במגזר החרדי מבשרים על הצטרפותם של מאות אלפי ילדים למעגל הלמידה ולאחריהם יצטרפו בתי הספר הכללים בעוד מספר שבועות ההכנות לשובם ללימודים במגזר החרדי של מאות אלפי תלמידים בכל רחבי הארץ, משטרת ישראל הגבירה את נוכחות השוטרים בקרבת מוסדות החינוך ברחבי הערים והישובים.

"בימים הקרובים יסיירו אלפי שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים על מנת לתת מענה נדרש לציבור בהיבטי אבטחה ותנועה. אל השוטרים ילוו חבלני מערך החבלה במטרה למנוע כל סיכון אפשרי".

במשטרה קוראים להורי הילדים להקפיד על בטיחותם של התלמידים וללמד אותם את כללי הזהירות בחציית כבישים. כמו כן על הנהגים להישמר כפליים בימים אלו עקב הימצאותם של התלמידים במרחב הציבורי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר