קץ לסבל הרוכשים החרדים?

ראש העיר חושף: 'אכלוס אחיסמך בלתי הפיך; אגור במקום'

אחרי 8 שנות סיוט כלכלי ואישי שעברו על אלפי משפחות חרדיות שהשקיעו את כספם בתקווה - שלא התממשה - לקורת גג מוזלת בפרויקט ליד ללוד, 700 מהן יוכלו לנשום לרווחה כבר בפסח. צפו (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יאיר רביבו בראיון (צילום: כיכר השבת)

יותר משמונה שנים חלפו מאז שילמו אלפי משפחות חרדיות את מיטב כספם בעת שרכשו דירה בפרויקט הסמוך לעיר לוד, שכונת 'גני איילון' המוכר יותר בשמו 'אחיסמך'.

כפי שפורסם לא אחת, סבל רב עבר על המשפחות בשנים האחרונות בשל עיכובי בניה מתמשכים. אך כעת, חושף ראש עיריית לוד יאיר רביבו בראיון ל'כיכר השבת', כי האכלוס הראשון של מאות משפחות יוצא לדרך.

לדברי ראש העיר, הוא חתם בימים האחרונים על טופס 4 עבור 376 יחידות דיור, מה שיאפשר את אכלוסן של 700 יחידות דיור כבר עד פסח הקרוב, כשבתוך כשנתיים וחצי יושלם אכלוס כל 3,600 יחידות הדיור.

יאיר רביבו, המשתייך לזרם החרדי-יחסית בציבור הדתי אף מצהיר כי הוא רכש דירה לעצמו בפרויקט החרדי, וצפוי בתוך שנתיים לעבור להתגורר לצד אלפי המשפחות החרדיות במקום.

פרויקט גני איילון - אחיסמך (צילום: מתוך ynet)

כאמור, בעבר נשמעו טענות מפי רוכשי הדירות בפרויקט, כי הם היו אמורים לקבל את המפתחות לדירות זה מכבר, כשבמשך שמונה השנים האחרונות נגבו מהם כספים בשיעורים הגבוהים בהרבה מאלו שסוכמו עמם בעת השיווק.

עוד הם טענו, כי לא זו בלבד שהבנייה במקום טרם החלה, אלא הם אף מוצאים עצמם בפני שוקת שבורה, מבלי שיש באפשרותם לקבל את כספי ההשקעה. "אנחנו רואים כיצד הזכויות שלנו מועברות למשקיעים אחרים, בעלי ממון, שעושים במקום כבשלהם".

כעת כאמור נראה כי הרוכשים קיבלו מענה - לפחות חלקי - לקשייהם, כשבתוך שנתיים כל האכלוס יושלם והם יוכלו להיכנס לדירות הרשומות על שמם; 700 הראשונים שבהם כבר בעוד כחצי שנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר