ביטוח תלמידים

נכוותה בגיל 5 ותקבל 280 אלף ש"ח פיצויים

בת 16 ממשפחה חרדית באשדוד שנכוותה בביתה ממיחם לפני 11 שנה קיבלה פיצוי של כ-280 אלף ש"ח מביטוח תלמידים, זאת לאחר שהגישה תביעה נגד חברת הביטוח (חוק ומשפט)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

לפני 11 שנה כשהייתה בת חמש נכוותה בת למשפחה חרדית מאשדוד ממיחם מים חמים בביתה וכעת היא תזכה לפיצוי של 280 אלף ₪ בזכות ביטוח התלמידים בגן בו למדה. כך עולה מהסכם פשרה בעקבות תביעה שהגישו הוריה באמצעות עורכי הדין גיל וניצן הראל, נגד חברת הביטוח הפניקס שביטחה הילדה בביטוח תאונות אישיות תלמידים במסגרת מערכת החינוך.

על פי פוליסת ביטוח תלמידים, במיקרה של נזק בתוך ומחוץ לגן או לביה"ס ואפילו בטיול בחו"ל, התלמיד זכאי לפיצוי בסך 800 דולר על כל אחוז נכות ולפיצוי בסך 20 דולר על כל יום היעדרות מביה"ס/גן הילדים.

במקרה זה הילדה ששהתה לבדה בביתה ללא שאחד ההורים היו בבית, נכוותה בפלג גופה העליון כשהכוויות כיסו 30 אחוזים מגופה: פניה, גב, חזה קרקפת וידיים.

ביום התאונה היא פונתה לבית חולים קפלן ברחובות, שהתה 45 יום בטיפול נמרץ ילדים ועוד שבועיים במחלקה הכירורגית. הנפגעת היא כיום בת 16 ומאז התאונה נאלצה לעבור וניתוחים וטיפולים לא קלים שכללו השתלות עור.

לאחר ששני הצדדים הגישו חוות דעת מטעם מומחים מטעמם, ולאחר מו"מ מול באי כוחה עורכי הדין גיל וניצן הראל, חברת הביטוח הסכימה לאחר קיזוז ההשתתפות העצמית, לשלם פיצוי בסך 280 אלף ₪ בגין נכותה וימי היעדרות.

עורכי הדין גיל וניצן הראל: "הורים רבים אינם מודעים לכך שביטוח תלמידים שהוא ביטוח חובה לתלמידים ועלותו עשרות שקלים בודדים בשנה, מכסה תאונות גם מחוץ למוסד החינוכי ואפילו בחוץ לארץ. חשוב לציין כי לביטוח זה התיישנות בת 3 שנים מיום הגיעו של התלמיד לגיל 18".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר