טשטש את הלוחית

נתפס רוכב אופנוע שביצע עבירות חמורות

לאחר חקירה מאומצת של משטרת ישראל, נתפס רוכב אופנוע שביצע לכאורה עבירות חמורות בזמן שהוא מסתיר את לוחית הרישוי של האופנוע על מנת לטשטש את עקבותיו (MEN)

(צילום: דוברות המשטרה)

במסגרת המאבק נגד עבירות מסכנות חיים ובריונות כביש, הצליחו שוטרי משטרת ישראל לאתר רוכב אופנוע שביצע עבירות תנועה חמורות בזמן שהוא מסתיר את לוחית הזיהוי של האופנוע.

במהלך החודש האחרון הצטברו חומרי חקירה ביחידת החקירות של אגף התנועה, אודות רוכב אופנוע אשר צולם באמצעות המצלמות של משטרת ישראל בחמישה מועדים שונים, כשהוא נוסע בכביש 65 במהירות מופרזת ומסכן את עצמו ואת כלל משתמשי הדרך.

מהירות נסיעתו נעה בין 135-145 קמ"ש בכביש בו מותרת הנסיעה 90 קמ"ש, ובנוסף נראה בצילום כי לא ניתן לראות את מספר האופנוע באופן מלא עקב קיפול יזום של המספר ע"י הרוכב, לכאורה.

כאמור, למרות הקושי הצליחו בלשי וחוקרי אגף התנועה להתחקות אחר רוכב האופנוע ולאתר את המספר המלא של לוחית הרישוי.

בפעולות חקירה מאומצות ויצירתיות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים גלויים וסמויים, הצליחו השוטרים להגיע אל החשוד ולאתר את האופנוע המדובר, במהלך החיפוש בביתו של החשוד תושב אזור הצפון בן ה-23 נמצא האופנוע המדובר כולל פרטי לבוש והקסדה עימם צולם, לכאורה, במהלך ביצוע העבירות.

בבדיקה מעמיקה נמצא כי החשוד לא הוציא רישיון נהיגה מעולם והוא פסול לנהיגה ע"י בימ"ש בגין אותה עבירה. היום בתום החקירה והמעבר לשלב הגלוי האופנוע הושבת ל-30 ימים והחשוד הובל לבימ"ש תעבורה בחדרה שקבע כי מעצרו יוארך עד לתאריך 3.9.08.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר