העכברת? זיהום במעיינות של 'מי עדן' גורם למחסור במים של החברה

בעקבות זיהום שהתגלה במעיינות של חברת 'מי עדן' מתקשים בחברה לספק ללקוחות מים. "בשירות הלקוחות הציעו 24 בקבוקים קטנים במקום כדי 11 ליטר" טענו לקוחות (חדשות)

(צילום: FLASH90)

חברת מי עדן מתקשה לספק מים ללקוחות שלה בימים האחרונים וזאת כתוצאה מזיהום שהתגלה במעיין ממנו שואבים בחברה את המים. בשיא תקופת הקיץ, מדווחים לקוחות רבים כי חברת מי עדן מתקשה לספק להם מים ומנסה להתחמק ע"י שלל תירוצים ופתרונות, אולם במי עדן מכחישים כי יש זיהום במעיינות החברה.

הזיהום התגלה במעיין 'עינות סלוקיה' ברמת הגולן שממנו שואבים בחברה את מימיה. לקוחות רבים רבים שפנו בימים האחרונים למוקד שירות הלקוחות כדי להזמין כדי מים נענו בתשובות שליליות ובשלל פתרונות יצירתיים. לקוח אחד של החברה קיבל שיחה מנציג החברה בה הסביר הנציג ללקוח כי אזלו כדי המים הקטנים אותם הוא מקבל בקביעות עד לביתו.

הנציג הציע ללקוח שבמקום כדי המים אותם הוא רגיל לקבל בגודל של 11 ליטרים, מי עדן יכולה לשלוח לו חבילה של 24 בקבוקי מים קטנים. לאחר שסירב, הנציג הזהירו כי הוא עלול לא לקבל מים עד סוף החודש.

בשלב זה אין כל הוכחה או אינדיקציה כי הזיהום במעיין קשור למחלת העכברת ששוררת בימים אלו בצפון הארץ בנחלים ובמעיינות, אולם ככל הנראה הזיהום כן נובע מאותה הסיבה של העכברת - הידלדלות מקורות המים עקב הבצורת הקשה בשנים האחרונות בארץ המגדילה את הזיהומים.

בעקבות המקרה עם הלקוח הנ"ל מסרה חברת מי עדן בתגובה: "בעקבות פניית הלקוח בדקנו את פרטי המקרה. ללקוח נמסר מידע שגוי על ידי נציג השירות של מי עדן. יש כרגע ברשות החברה מלאי כדי מים, לרבות כדי מים קטנים. בעקבות פנייתכם ולאחר שיחה ותיאום עם הלקוח, סיפקנו לו כדי מים קטנים לשביעות רצונו המלאה. לעתים, ובאופן מיוחד בחודשי הקיץ, ישנם מקרים אשר בהם הביקוש לכדי מים מינרלים עולה על ההיצע אשר בידי החברה. במקרים חריגים אלו מיידעת החברה את לקוחותיה ומתאמת מולם אספקת מים חלקית ומשלימה את הנדרש כעבור ימים ספורים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר