רטוריקת ההפחדה

השר זאב אלקין צייץ נגד יוסי דייטש והותקף

המועמד לראשות עיריית ירושלים, זאב אלקין, צייץ למתחרהו ברקוביץ': "עופר אל תשאיר לדייטש סיכוי לנצח" וספג ביקורת מחרדים רבים שהגדירו את דבריו כהסתה נגד חרדים (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

הקרב על ירושלים: לאחר סקר "החדשות" בו גרף המועמד החרדי יוסי דייטש את מירב האחוזים, התעמתו המועמדים לראשות העיר ירושלים זאב אלקין ועופר ברקוביץ'.

אלא שמשפט אחד של השר אלקין עורר סערה ברשת החברתית. במהלך הוויכוח הגיב אלקין לברקוביץ': "עופר אל תשאיר לדייטש סיכוי לנצח, תצטרף אלי כבר עכשיו וביחד נעשה את ירושלים חזקה יותר".

דבריו של אלקין עוררו סערה. חרדים בטוויטר הגיבו בזעם וכינו את דברי אלקין כ"הסתה" וכרטוריקת הפחדה של המועמד בדרך לבחירות.

סגן עורך עיתון "משפחה", אריה ארליך הגיב: "הגיע הזמן להודיע שכל מועמד שיציג את הציבור החרדי כאיום וכאמצעי הפחדה, כמו שעושה זאב אלקין בציוץ המביש והמסית הזה, לא יוכל לזכות באף קול חרדי בשום סיטואציה. החרדים הם לא ילדי הכאפות של אף פוליטיקאי במצוקה. די לרטוריקת השנאה".

אלקין לא נותר חייב והשיב להגנתו: "אני האחרון שאפשר להאשים אותו ברטוריקה של שנאה לחרדים, אני מוותר על הנשק הזה במודע במערכת הבחירות תוך נכונות לשלם מחיר אלקטורלי. כמו שאני יודע לשתף פעולה עם דייטש באירוע ״עולים לירושלים״ ומפרגן לו מהבמה, כך מותר לי גם לחשוב שאני יותר מתאים ממנו (וגם מברקוביץ׳!) להיות ראש העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר