ליל שישי

הגיע לטשולנט והתחבר לאלול: כבל בפוניבז'

חבר הכנסת מהמחנה הציוני, הגיע לביקור בבני ברק, לטעום ממעדני השבת. במהלך הביקור הוא החליט לערוך ביקור ספונטני בפוניבז' שם נזכר הח"כ בעברו בישיבת הנגב (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

אמש (חמישי) הגיע ח״כ איתן כבל ממפלגת המחנה הציוני לסיור בבני ברק. כבל שהגיע במטרה להתבשם מאווירת הליל שישי ולאכול חמין וקוגל ולהכיר את הצד הקולינרי של עיר התורה והחסידות מצא את עצמו חוזר לאווירת האלול בישיבת הנגב בה למד אצל הגאון רבי יששכר מאיר זצ״ל.

לכבל נלוו כתב 'כיכר השבת' ישראל כהן והעיתונאים עקיבא נוביק מחדשות 10, חיים לוינסון הארץ, ועמיחי אתאלי מידיעות אחרונות הידועים בקבוצת הטלגרם המשעשעת שלהם.

תחילה הגיע כבל אל הטשולנט של הלל המיתולוגי שם טעם ממאכלי השבת יחד עם העיתונאים. בהחלטה של רגע החליט כבל לטפס אל גבעת הישיבה ולחזות במו עיניו כיצד נראה אלול בפונוביז.

כבל התקבל בכבוד על ידי התלמידים כאשר חלקם אף דיברו איתו בעניינים פוליטיים כגון האפשרות שירוץ לראשות עיריית חיפה להחליף את יונה יהב.

בהיכל הישיבה התרשם כבל וסיפר כי הוא נזכר בשיעורי המוסר של מורו ורבו רי יששכר זצ״ל. כבל התיישב על ספסלי הישיבה והחל להרביץ שטייגען לעיתונאים בסוגיית האישה נקנית במסכת קידושין.

"היו אלו רגעים מיוחדים בהם חזרתי אל אווירת הקודש הייחודית המאפיינת את עולם התורה והישיבות, זה עורר בי געגוע לאותם רגעים נוסטלגיים", סיפר כבל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר