טרגדיה בשומרון

בן 78 נפל במהלך סנפלינג ונהרג במקום

הסנפלינג הסתיים במוות מיותר. בן 78 נפל במהלך הטיפוס לבור בגובה כ-20 מטר ונהרג במקום. כוחות החילוץ חילצו את גופתו וגורמי הרפואה נאלצו לקבוע את מותו (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יחל"צ שומרון ובקעת הירדן, וידאו: כב"ה מחוז יו"ש)

בן 78 שעסק בסנפלינג נפל מגובה של 15 מטר לערך לאחר שהחבל נקרע ונהרג. האירוע קרה סמוך ליישוב קרני שומרון. נכדו גם היה במקום.

כוחות משטרה ,מתנדבי יחידות החילוץ ומסוק שהוזעקו למקום פעלו לחילוצו אך גורמי הרפואה נאלצו לקבוע את מותו במקום.

מיחידת החילוץ נמסר כי "מתנדבי יחידת החילוץ שומרון-בקעת הירדן של משטרת מחוז ש"י יחד עם יל"מ כב"ה מחוז יו"ש ויחידת 669, סיימו לחלץ אדם ללא רוח חיים אשר נפל לבור בעומק של כ-20 מטרים בסמוך לבית העלמין ביישוב קרני שומרון. החילוץ המורכב מבור עמוק וצר הצריך שימוש באמצעי חילוץ שונים ושיתוף פעולה בין היחידות השונות בשטח.
יחידת החילוץ שומרון-בקעה משתתפת בצער המשפחה".

פראמדיק מד"א דניאל שילה, שהורד למערה בסיוע כוחות הכיבוי, סיפר: "כשהגענו לשטח, חברנו ליחידת החילוץ ולכוחות הכיבוי שפעלו במקום על מנת לרדת לעומק המערה. אזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שמהלך היציאה מהמערה הגבר נפל ואבד איתו הקשר. הכבאים רתמו אותי לרצועות ביטחון מיוחדות והורידו אותי לתוך המערה על מנת להעניק טיפול רפואי, אבל לצערי הגבר היה ללא סימני חיים וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר