פרטים מזעזעים

האישום: האם המזריקה נשכה את האינפוזיה של בנה הפעוט

האם מירושלים שנעצרה בחשד להתעללות בילדיה כחלק מהונאת הביטוח הלאומי, בכך שהזריקה להם אינסולין כדי לרמות שהם חולי סכרת, מואשמת אף ש"עשתה חור באמצעות פיה בצינור העירוי" של בנה המאושפז (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
האם החשודה בבית המשפט (צילום: יואב דודקביץ', ynet)

"האם המזריקה" מואשמת היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בעיר, בעבירות קשות, בכתב אישום שפרטיו חושפים את מעשיה המחרידים נגד ילדיה.

כתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז ירושלים, מגולל את האירוע מתחילתו: "לנאשמת (בת ה-30) ובעלה ישנם 10 ילדים, ביניהם פעוט יליד 2016, שנולד כפג וסובל ממספר סיבוכים רפואיים".

"בין 4.5.18 ל-28.5.18, אושפז הפעוט בבית החולים שערי צדק, לאחר שאמו דיווחה כי הוא סובל מפרכוסים, ובמהלך אשפוז זה בוצע בו ניתוח. בין 28.5.18 ל-12.6.18, אושפז הפעוט בבית חולים שיקומי. ביום 14.6.18, פנתה הנאשמת אל רופאת המשפחה שלה ומסרה לה בכזב כי בעת ששהה הפעוט בבית החולים השיקומי אירע שהסוכר בדמו ירד למצב של היפוגליקמיה - תת-סוכר - בו קיימת סכנה מידית לנזק מוחי ואף מוות".

(צילום: ישי פורת, ynet)

לפי האישום החמור, לאחר ש"אמו של הפעוט הגיעה עמו אל מיון בית החולים שערי צדק כאשר הוא סובל מהיפוגליקמיה, כהנחיית רופאת המשפחה, הוא אושפז במקום, ובמהלך תקופת אשפוז זו של הפעוט, החל מ- 15.6.18, הזריקה הנאשמת לפעוט אינסולין מספר פעמים באמצעות מזרק שהביאה עימה מבעוד מועד למטרה זו, וגרמה לצניחה של רמת הסוכר בדמו עד למצב של היפוגליקמיה".

"בעקבות ירידת הסוכר, חיבר הצוות הרפואי את הפעוט למכשיר אינפוזיה. הנאשמת חיבלה במכשיר האינפוזיה בכך שלחצה תחילה על כפתור הכיבוי, ובהמשך עשתה חור באמצעות פיה בצינור העירוי", נכתב בכתב האישום.

העבירות בגינן היא מואשמת, הן חמישה מעשים של 'התעללות בקטין או בחסר ישע על ידי אחראי' ו'תקיפת קטין או חסר ישע'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר