פנים חדשות

ביוזמת משרד רוה"מ: רחוב בלפור - ישופץ

במשרד ראש הממשלה החליטו שהרחוב צריך לעבור שדרוג כדי שיתאים לשיירות האורחים רמי הדרג שמגיעים למקום כך יזכו השכנים שסובלים לא מעט למתיחת פנים לרחוב (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הכניסה לרחוב בלפור (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

שכניו של ראש הממשלה ברחוב בלפור הירושלמי סובלים לא מעט מסידורי האבטחה סביב המבנה והכניסה לרחוב, כעת הם ירוויחו מכך מעט והרחוב יעבור מתיחת פנים וישופץ.

במסגרת השיפוצים, ביוזמת משרד ראש הממשלה, הכביש והמדרכות ברחוב יתוקנו, העירייה תחליף עמודי תאורה, ותטפל בגינון ובפחי האשפה.

עבודות השיפוץ הן יוזמה של דרורית שטיינמץ, ראש אגף תקציבים ופרויקטים במשרדו של נתניהו, שסברה כי מכיוון שמדובר בבית שאליו מגיעים מנהיגים בכירים מכל העולם, יש לשפר את נראות הרחובות בלפור וסמולנסקין שבהם הוא שוכן.

רחוב בלפור צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על פי הדיווח ב-ynet, עיריית ירושלים נעתרה לבקשת משרד ראש הממשלה לבצע את העבודות ללא עלות, אך מאחר ומשרד רה"מ ביקש לשדרג את עמודי התאורה לדגם משופר יותר שעליו ניתן לתלות דגלים במאונך כמו מחוץ לבית הנשיא, העירייה ביקשה את השתתפות המשרד וועדת המכרזים אישרה אתמול (ראשון) את ההוצאה בסך 326,704 ש"ח תמורת 11 עמודי תאורה שיוחלפו לצד 8 שתחליף העירייה.

מעון ראש הממשלה ברחוב סמולנסקין פינת בלפור נמצא בגבול בין שכונת טלביה (קוממיות) לבין שכונת רחביה – מהשכונות היוקרתיות בבירה והתושבים שמתגוררים שם לא תכננו מעולם למצוא את עצמם בתוך קלחת האבטחה במקום.

השכנים נדרשים להציג תעודה מזהה בעת כניסתם לאזור, ולעתים קרובות נשארים בבתיהם בזמן ששיירת ראש הממשלה יוצאת מהמעון או אישיות רמת מעלה מגיעה לשם. התושבים התלוננו פעמים רבות בעבר על כך שסידורי האבטחה ממררים את חייהם ופוגעים בשגרת יומם וישנה תכנית להקים בית ראש הממשלה חדש באזור אחר אך סביר להניח שדבר כזה לא יקרה בעתיד הקרוב לבטח אל מול רצונו של נתניהו שלא למשוך אש כביכול הוא דואג לעצמו למגורים מפוארים יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר