בדרך לשמעון הצדיק

טרגדיה בירושלים: נער בן 13 נהרג מפגיעת רכב

נער בן 13 נהרג אמש (שני) בתאונת דרכים קשה בירושלים. התאונה התרחשה בכביש המוביל לציון שמעון הצדיק בשכונת שיח ג'ראח. הוא פונה במצב אנוש ומותו נקבע בבית החולים (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: מדברים תקשורת)

נער כבן 13 נהרג אמש (שני) בתאונת דרכים קשה בדרך בר לב, בצומת המלונות המוביל לציון שמעון הצדיק בשכונת שיח ג'ראח. הילד פונה במצב אנוש לבית החולים הדסה הר הצופים, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

מנחם לף חובש באיחוד הצלה סיפר: "יחד עם צוות אמבולנס של איחוד הצלה ביצענו פעולות החייאה על הילד שסובל מפגיעה רב מערכתית וללא דופק ונשימה. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

דובר מד"א, זכי הלר מסר: "בשעה 23:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על ילד שנפגע מרכב ברחוב פייר ואן פאסן, סמוך לכיכר מלון הזית בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי לילד כבן 11 במצב קשה. עדכון בהמשך".

מהמשטרה נמסר: "הלילה הוזעקו שוטרים לרחוב סנט ג'ורג בירושלים בעקבות דיווח על תאונת דרכים במהלכה הולך רגל כבן 14 נפגע מרכב. שוטרים ובוחני תאונות הדרכים של המשטרה, הגיעו למקום ,פתחו בחקירה ועצרו את נהג הרכב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר