התעמלות מסוכנת

"החרדית הטיפשה הזו מתעמלת אבל הולכת להידרס!" • התיעוד שמעורר סערה ברשת

תיעודים מטרידים של נשים חרדיות הצועדות על כבישים מסוכנים בהרי הקאטסקילס, שם נופשות משפחות חרדיות רבות בחודשי הקיץ, מעלים סערה ברשתות החברתיות (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
כביש בהרי הקאטסקילס (צילום: shutterstock)

תיעודים מטרידים מעלים סערה ברשתות החברתיות: נשים חרדיות צועדות על כבישים מסוכנים בהרי הקאטסקילס, ומסכנות את חייהן ואת חיי נהגים.

באתר YWN פורסם בעבר טור דעה אנונימי, מתושבת מודאגת שגינתה את התנהגותן של נשים חרדיות, הצועדות בצידי הדרכים ומסכנות את חייהן. התושבת כתבה אז: "זה לא עניין של האם, אלא עניין של מתי. אשה חרדית תיהרג על הכביש בקאטסקילס בזמן שהיא עושה התעמלות".

"אני תושבת האזור, ובזמן הנהיגה, מדי יום, אני כמעט מתנגשת במשאיות ומכוניות, כדי להימנע מדריסת ארבע נשים חרדיות בבת אחת. הנשים הטיפשות האלו שמות את חייהן בסכנה, בזמן שהן משכנעות את עצמן שהן מצילות את חייהן על ידי ההתעמלות", זעמה הכותבת.

התיעוד המפחיד

לדבריה, "נהגים לא-יהודים חולפים על פני אותן מתעמלות ומקללות אותן. לעיתים, אני שומע את הנשים החרדיות מגיבות 'האנטישמיים האלו'. אנטישמיים או לא אנטישמיים, הנשים האלו הולכות להיהרג".

חודש בלבד לאחר שהטור התפרסם והפך לוויראלי, פרסם האתר תיעוד מטריד מתוך כבישיהם הצרים והמפותלים של הרי הקאטסקילס. בימים אלו של הקיץ, שוהים באזור חלק גדול ממשפחותיה החרדיות של ארה"ב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר