מעבר מיתר

סוכלה כניסתם של 68 פלסטינים לישראל

לוחמי משמר הגבול סיכלו את כניסתם של 68 פלסטינים ללא אישורים לשטח ישראל. במהלך הפעילות אחד הפלסטינים נפצע כאשר ניסה להימלט מהלוחמים וקיבל טיפול רפואי בשטח (חדשות)

חלק מהפלסטינים שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)

לפנות בוקר (ראשון) נערכו כוחות משמר הגבול הפועלים בחטמ"ר יהודה, באיזור מעבר מיתר, בכדי למנוע כניסה לא חוקית של פלסטינים לשטחי מדינת ישראל.

במהלך הפעילות זיהו הכוחות עשרות פלסטינים חוצים באופן לא חוקי את גדר הביטחון ונכנסים לשטחי מדינת ישראל. הכוחות שהיו ערוכים במקום הביאו למעצרם ומנעו את כניסתם לארץ.

אחד מהפלסטינים, תושב הכפר יטא בשנות ה-20 לחייו, שניסה להימלט מהכוחות כאשר טיפס במהירות על גדר הביטחון בדרך חזרה לשטח הפלסטיני, נחתך ונחבל ברגליו וידיו. מיד שנתפס קיבל טיפול רפואי מלוחמת מג"ב שפעלה במקום ושמשמשת כחובשת.

בסך הכל נתפסו 68 פלסטינים, תושבי חברון והכפרים הסמוכים לחברון בגזרת יהודה בשנות ה-20 עד 60 לחייהם. החשודים הועברו לחקירת גורמי הביטחון.

משטרת ישראל/משמר הגבול יחד עם גורמי הביטחון מבצעים מידי יום פעילות ממוקדת נגד כניסה לא חוקית של פלסטינים לשטחי מדינת ישראל. פעילות זו מתבצעת על מנת לשמור על ביטחון הציבור.

מהמשטרה נמסר כי "עם בוא החגים ופתיחת שנת הלימודים מגבירים במשמר הגבול את הפעילות באיזורי התפר למניעה ולסיכול ניסיונות חדירה לשטח ישראל, ניסיונות שלרוב נעשים על ידי מי שמבקש לעבוד ולהתפרנס בישראל אך לעיתים גם על ידי אלו המבקשים לפגע ולפגוע באזרחי ישראל ולשם כך פועלים הלוחמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר