עימות בטוויטר

אז מה מצבו של גפני ב'דגל'? שמעון ברייטקופף ויעקב ריבלין התעמתו

האם מצבו של ח"כ משה גפני מידרדר או שהוא דווקא בשיא כוחו? הפרשנים הפוליטיים שמעון ברייטקופף ויעקב ריבלין התעמתו בנושא בקרב ציוצים מרתק בטוויטר (ברנז'ה עיתונות)

ח"כ משה גפני (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

מצבה של מפלגת 'דגל התורה' מאז פטירת מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, מעסיקה רבות את הפרשנים החרדים, כאשר לא מעטים מהם נוטים לטעון כי מצבה של המפלגה רעוע והיא בדרך להתרסקות.

היום (שני) התפתח לו עימות בטוויטר בין שני פרשנים חרדים נחשבים, מחד, שמעון ברייטקופף מעיתון 'משפחה', ומאידך, יעקב ריבלין מעיתון 'בקהילה'.

"כיכר השבת" מגיש את העימות המלא:

שמעון ברייטקופף: "קורא ציוצים שמשה גפני, יו"ר וועדת הכספים, ששולט על מאות מיליארדים, יחליט מי יהיה ראש עיר בשלוש ערים, יו"ר מפלגה ואחד מאישי הציבור הפופולריים במדינה, קרס סופית בגלל שחבר מועצה ממודיעין עילית לא הזדהה (מה זה?) תחתיו. נשמע הגיוני".

יעקב ריבלין: "הבעיה של גפני זה לא מודיעין עילית. שם זה רק הסמפטום הבולט. הבעיה שלו זה חוסר שליטה כללית. אין עיר אחת שהוא לא מסובך שם. בירושלים עם הגר״ב. בבית שמש נציגיו חסרי אונים במו״מ כי מכרו מעליהם את הכל. אלעד זה אלעד ואפילו בטלז סטון ההחלטה בידי אורי. עליבות כוללת".

שמעון ברייטקופף: "ועדיין אחרי שלושים שנות הספדים של האיש אתה עומד על הפודיום וממשיך להספיד".

יעקב ריבלין: "גפני זו ההוכחה שאין לך מדרגה שאין נמוכה ממנה".

שמעון ברייטקופף: ‏"יעקב, דחילק. לקחת כמה מריבות איזטוריות, חסרות משמעות לציבור ולהפוך אותם לעיקר, זה לא רציני. האיש נמצא בתקופה הזו בשיאו. בתדמית הציבורית, בהערכה מהעולם הכלכלי, בהשפעה שלו על השיח הישראלי, ביכולת שלו לפתוח מהדורות. אז נגיד שהוא לא מעורב עד צוואר בטלז-סטון, סו וואט?".

יעקב ריבלין: "אפרופו ההספדים שהזכרת. הלוואי והיו לי שערות בראש כמספר מאמרי השבח שכתבתי על גפני בשלושים שנה. הייתי גרופי שלו. לצערי משהו קרה מאז פטירת הגראי״ל. זה לא האיש שהכרתי. אם אתה מכיר החלטה חכמה אחת שקיבל מאז ספר לי עליה".

שמעון ברייטקופף: ‏"החלטה אחת גרועה בטוח שהוא קיבל: להפסיק לדבר איתך:)".

יעקב ריבלין: ‏"וגם אותה הוא לא קיבל. קיבלו בשבילו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר