פרסום ראשון

'אגודת ישראל' הציעה פשרה, 'דגל התורה' דחתה

בניסיון למנוע את הפילוג בסיעת 'יהדות התורה' בירושלים, ב'אגדות ישראל' הציעו פשרה לפיה הרשימה תחולק שווה בשווה בין הסיעות, אך ב'דגל' דחו ודרשו רוב מוחלט (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יוסי דייטש ומשה גפני (צילום: משה גולדשטיין)

הסערה סביב ההיפרדות המסתמנת של 'דגל התורה' מ'אגודת ישראל' בבחירות המקומיות בירושלים: ל"כיכר השבת" נודע כי באגודת ישראל שחוששים ממהלך של היפרדות, הניחו הצעה על שולחנה של "דגל התורה" לפיה הם מוכנים להתפשר על יחסי הכוחות שיהיו מאוזנים - "חמישים חמישים", אך דגל התורה סירבה להצעה.

בישיבת רבני וחברי הכנסת של דגל התורה שנערכה בשבוע שעבר, דובר על כך כי הוחלט באופן סופי להתמודד בנפרד, זאת בשל חוסר שוויוניות בנציגות במועצת העיר.

ל"כיכר השבת" נודע כי בכירים ב'אגודת ישראל' הציעו ל'דגל התורה' להמשיך באחדות ולקבל בתמורה מספר נציגים שווה במועצה. ב'דגל התורה' סירבו להצעה. בכיר בתנועה אומר ל"כיכר השבת": "שוויון אמיתי יהיה רק כאשר נקבל חמישה נציגים מול שלושה, לאחר שקופחנו בעשור האחרון".

ל"כיכר השבת" נודע כי מפלגת דגל התורה תפתח מחר את מטה הבחירות בבית "דגל" בשכונת גאולה בירושלים, שם צפויה המפלגה להעסיק עשרות טלפנים וטלפניות על מנת למפות את הנתונים והמספרים לקראת הבחירות.

בתוך כשבועיים צפויה המפלגה לפתוח מטה גדול בו ישתתפו ח"כי וראשי התנועה.

במהלך שמחת שבע ברכות מצומצמת שנערכה הצהריים (שני) לבנו של סגן ומ"מ ר"ע י-ם יצחק פינדרוס, ביקש יו"ר סיעת דגל התורה אליעזר ראוכברגר מהנוכחים להעביר את כתובתם למקום מגוריהם בשכונות, על מנת למפות את התושבים החרדים על השכונות השונות בי-ם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר