הבחירות באשדוד

בלעדי: התמונות שאמורות להפחיד את יחיאל לסרי

לידי 'כיכר השבת' הגיע תיעוד של שני מועמדים לראשות העיר אשדוד, בפגישה חשאית שנערכה הבוקר בעיר. המטרה: איחוד כוחות מול ראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי (חדשות, בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
גלבר מגיעה לפגישה (צילום: באדיבות המצלם)

הפגישה הסודית אותה "כיכר השבת" חושף כעת לראשונה, עלולה לעלות לראש העיר אשדוד יחיאל לסרי בכסאו. מדובר בפגישה שנערכה הבוקר (שני) בין המועמדים לראשות העיר אשדוד הלן גלבר ושמעון כצנלסון.

מבין כמה מועמדים לראשות העיר אשדוד, השניים המדוברים ביותר כמי שעשויים לפגוע במעמדו של יחיאל לסרי, הם שמעון כצנלסון מועמדו של השר ליברמן ומי שמייצג בעיקר את הקהל הרוסי, והלן גלבר מהאופוזיציה אף היא, השווה כיום כשלושה מנדטים.

הבוקר (שני) הגיעו הלן גלבר ושמעון כצנלסון לרחוב אקסודוס 26/4 באשדוד, לפגישה חשאית בביתו של פעיל המקורב לכצנלסון. הצדדים שניסו תחילה להכחיש את דבר הפגישה, אישרו את קיומה בשיחה עם "כיכר השבת" זאת בשל תיעוד שהגיע לידי המערכת.

על פי הסיכום בין הצדדים, השניים יתאחדו לקראת הבחירות. המועמד שיקבל את מירב האחוזים בסקרים יקבל את תמיכת המועמד המקביל. איחוד שכזה מוביל לחשש גדול בקרב מטה יחיאל לסרי.

ראש העיר לסרי קיבל עד כה את תמיכת מרבית הציבור החרדי - מלבד חסידות גור. גורמים בחסידות מסרו ל"כיכר השבת" כי סגן השר ליצמן שנמנע עד כה מלהתערב בבחירות באשדוד, יביע בקרוב את עמדת החסידות. למרות הקשחת המו"מ בחסידות מול לסרי, הערכות הן כי לא יהיה פיצול חרדי והחסידות תתמוך בו לראשות העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר