הקרב על ירושלים

נשיא המועצת הגר"ש כהן ברך את ליאון אך לא הכריז רשמית על תמיכה של ש"ס

המועמד לראשות העיר ירושלים משה ליאון נפגש אמש, באקראי, עם נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגר"ש כהן שברכו אך לא הביע תמיכה. במקביל, שיחה בין רבי יעקב כהן לאלקין (מקומי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ליאון והגר"ש כהן, אמש (צילום: באדיבות המצלם)

המועמד לראשות העיר ירושלים משה ליאון, שהממתין לקבל את תמיכת החרדים, נפגש אמש (שני) באקראי עם נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן שבירכו, אך בשלב זה לא קיבל את תמיכתו.

במטה של ליאון כוססים ציפורניים, וממתינים בקוצר רוח להחלטת המנהיגות הרוחנית החרדית במי לתמוך לראשות העיר ירושלים. שכן עד כה לא התקבלה ההחלטה האם לתמוך במועמד החרדי יוסי דייטש או שמא במשה ליאון.

כאמור, במהלך חתונה שנערכה אמש (שני) לבנו של הנגיד אייל משיח בבנייני האומה ניגש ליאון לנשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן לקבל את ברכתו. לאחר מכן קיבל את ברכת חבר מועצת החכמים הגאון רבי שמעון בעדני.

הנוכחים במקום ביקשו מחכם שלום לברך את המועמד ליאון שיצליח בבחירות.

אלקין והגר"י כהן, אמש (צילום: כיכר השבת)

בתוך כך, במהלך השמחה נרשמה שיחה ממושכת בין המועמד זאב אלקין להגאון הרב יעקב כהן, בנו מקורבו של נשיא המועצת הגר"ש כהן, שלאחר מכן ניהל שיחה עם השר דרעי.

בסביבת הרבנים אומרים כי לא מדובר בהבעת תמיכה במועמד זה או אחר וכי הכל פתוח בשלב זה.

ל"כיכר השבת" נודע כי ב'דגל התורה' לא יכריזו על תמיכה באף מועמד עד הרגע האחרון, על מנת לא להצהיר הצהרות נגד המועמד החרדי. במפלגה ממתינים לסקר שתוצאותיו יגיעו בשבוע הבא. הסקר יגלה מי מבין המועמדים עשוי להביא את מירב הקולות בציבור החילוני.

ממטה משה ליאון נמסר: "מקורבים ששהו בסמוך לשנים מספרים כי חכם שלום אמר למועמד: מחכים לך (ר"ת משה ליאון) ואיחל לו הצלחה בהמשך הדרך".

משה ליאון מסר בתגובה: ""החמימות הרבה בה אני מתקבל אצל חכם שלום כהן מזכירה לי ומציפה בי געגועים לימים היפים ומחחמי הלב אצל מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל.

"אני משוכנע בכוחו של מרן ובהמשך המורשת ע"י חכם שלום כהן שליט"א. אני מייחל לזכות לאחד בין כלל המגזרים בעיר ירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר