באר שבע

בזכות השחקן הדתי: יימנע חשש חילול שבת בכדוריד

סגר"ע באר שבע, עופר כרדי (ש"ס), ביקש מאיגוד הכדוריד לשנות את זמני המשחקים, "בכדי שיאפשרו לשחקן להגיע לביתו קודם כניסת השבת" • 'פורום קבוצות ליגת העל' אישר (MEN)

כדוריד, אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

סגן ראש עיריית באר שבע, עופר כרדי, ביקש מאיגוד הכדוריד לשנות את זמני המשחקים, כדי לאפשר לשחקן הדתי, גידי שירי, להגיע לביתו קודם כניסת השבת.

על פי הדיווח ב'מיינט באר שבע', קבוצת הכדוריד מ.כ. באר שבע פנתה לסגן ראש העיר ממפלגת ש"ס, עופר כרדי, בבקשת עצה, כיצד ניתן לקיים את המשחקים בשעה אחרת. עד כה התקיימו רוב המשחקים בימי שישי אחר הצהריים, דבר שמקשה על השחקנים להגיע לביתם לפני כניסת השבת.

עופר כרדי (צילום מסך מתוך פייסבוק)

גידי שירי, שחקן דתי הנחשב כאחד מטובי הקבוצה, העלה חשש כי הוא לא יוכל להשתתף במשחקים, ובעיקר במשחקי החוץ, בשל החשש לחילול שבת.

סגן ראש העיר החליט לשלוח מכתב למנכ"ל איגוד הכדוריד, בניסיון לשנות את מועד המשחקים. במכתב, פונה כרדי למנכ"ל בבקשה להקדים את שעות המשחקים, "בכדי שיאפשרו לשחקן להגיע לביתו קודם כניסת השבת".

(כדוריד ישראלי, אילוסטרציה (צילום: שאטרסטו)

בישיבה של פורום קבוצות ליגת העל, נידונה הבקשה והועלו הצעות יעילות, כגון קיום המשחקים בימי חמישי או הקדמתם.

לדברי כרדי, "אני מכיר את רוני ואת מסירות הנפש שלו, ולכן אני, כנציג הציבור בבאר שבע - לאו דווקא החרדי או הדתי - חושב שכולנו צריכים לבוא לידי ביטוי והצדק צריך להיעשות". הוא הוסיף כי "הצדדים הביעו נכונות לעזור".

כאמור, לאור הבקשה הוחלט להקדים את המשחקים מיום שישי ליום חמישי, כדי לסייע לשירי לא לחלל את השבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר