המשטרה: מצלמות המהירות אמינות מאד

אגף התנועה של המשטרה מסר כי בקרוב מצלמות המהירות יחזרו לפעול לאחר הבדיקות של מומחי הטכניון שטוענים כי אמינותן של מצלמות המהירות גבוהה מאד (משטרה ומשפט)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

משטרת ישראל הודיעה היום (רביעי), כי בימים אלו מהנדסי הטכניון מסכמים את מכלול הבדיקות שנעשו למערכת המצלמות א-3. על פי העדכון שהעביר הטכניון למשטרת ישראל עולה, כי אמינות מצלמות א-3 גבוהה מאוד.

דו"ח הבדיקות של מהנדסי הטכניון נמצא בשלבי גיבוש סופיים. עם קבלת הדוח הסופי הוא יועבר לעיון ואישור פרקליטות המדינה. בכפוף לאישור זה, תחודש האכיפה והנפקת הדו"חות בתקופה הקרובה.

מהמשטרה נמסר כי לעניין תשלום הדו"חות, ללא קשר לפרסום דו"ח הבדיקות, ועל מנת להקל על הציבור, ניתנת ארכה נוספת לתשלום הקנס המקורי, וזאת עד ליום 15.10.18. בנוסף, דוחות שממתינים לקביעת מועד לדיון בבתי המשפט מיום 10.6.18 ועד למועד הודעה זו, יקבלו מועד דיון חדש.

כמו כן, בכפוף להודעת המשטרה הסופית לעניין המשך הפעלת המצלמות, תימסר הודעה בנוגע לטיפול בחריגות המהירות שתועדו ע"י מצלמות א-3 בתקופת הביניים.

מהמשטרה נמסר כי "בהמשך לשאלות שקיבלנו מהציבור נבהיר, כי הבדיקה הספציפית בגינה ביקשנו בתיאום על הפרקליטות להשהות את התשלומים על דו"חות המהירות, נותחה לעומק על ידי הטכניון ונמצא כי איננה מעידה על בעיית אמינות כלשהי".

כזכור, המשטרה הודיעה על השהייה בינתיים של פעילות מצלמות המהירות לאחר שהתברר כי לא נבדקו ואמינותן הייתה מוטלת בספק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר