יורים בתוך הנגמ"ש

קרבות ב'אגודה': ליצמן ופרוש התעמתו והאשימו זה את זה

"אני מתנגד להסכם. שיקרת לי שלא עשית הסכם", כך הטיח סגן שר הבריאות יעקב ליצמן בפני עמיתו סגן שר החינוך מאיר פרוש, וזה על רקע ההסכם המתגבש עם 'דגל התורה' בבית שמש ואלעד (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ליצמן ופרוש (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

קרב מילולי התרחש אמש (רביעי) בין סגן שר הבריאות יעקב ליצמן לסגן שר החינוך מאיר פרוש במהלך כינוס ועדת השמונה של אגודת ישראל שנערך אתמול (רביעי), הקרב נסוב סביב הסכמי "דגל התורה" ו"שלומי אמונים" באשר לבחירות בעיר בית שמש.

העימות בין השניים היה בשפת היידיש, והחל בעקבות הנאמר בהסכם בין 'דגל התורה' ל'שלומי אמונים', לפיו משה אבוטבול יתמודד בקדנציה זו בבית שמש מטעם 'דגל התורה' ובקדנציה הבאה (תשפ"ד) תינתן הראשות ל'שלומי אמונים' (אגודת ישראל).

בפתח הדברים אמר ליצמן: "אני מתנגד להסכם. שיקרת לי שלא עשית הסכם עם 'דגל התורה', שיקרת לי לפני שמונה חודשים שלא עשית הסכם עם 'דגל התורה' (ב-2013. א"ר), לאחר מכן התברר שאתה הולך עם 'דגל התורה' לבחירות בבית שמש".

בתגובה הטיח בו פרוש: "אתה סגרת עם אבוטבול ללא התייעצות איתנו, ובלי לכנס את ועדת השמונה".

ליצמן השיב בתגובה: "סגרתי עם אבוטבול רק לאחר שהבנתי כי סגרת דיל עם 'דגל'".

בסיום הדיון ביקש פרוש מליצמן לאפשר לו לייישם את ההסכם מול דגל התורה. לדבריו, לאחר ההחלטה על הליכה מאוחדת באגודת ישראל אין סיבה כי ליצמן לא יתמוך בהסכם.

פרוש הרגיע את עמיתו והבהיר כי אין הכוונה בדברים ש"שלומי אמונים" תקבל את הראשות אלא בהסכם יודגש כי הראשות תינתן ל"אגודת ישראל", ובשעת האמת יובא זהות המועמד להכרעה - אז יכריעו מי יהיה המועמד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר