פרסום ראשון

דיון חירום בסערת הילדים המיוחדים בב"ב

ח"כ יואב קיש מתכוון לכנס לדיון חירום את ועדת הפנים שבראשותו, לדון במצבם של הילדים בעלי הצרכים המיוחדים שנזרקו לרחוב בבני ברק: "שערורייה שאין כדוגמתה" (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ח"כ יואב קיש בבני ברק, הבוקר (צילום: באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: ועדת הפנים של הכנסת בראשות ח"כ יואב קיש תתכנס להתכנס לדיון חירום במצבם של ילדי "אוהל שרה", ילדים עם בעלי צרכים מיוחדים, שנזרקו לרחוב על ידי עיריית בני ברק.

יו"ר ועדת הפנים של הכנסת ח"כ יואב קיש מסר ל"כיכר השבת" כי: "העובדה שילדים עם צרכים מיוחדים נמצאים בפינת הרחוב בהפגנה ולא בכיתות בית הספר זו שערורייה שאין כדוגמתה. חשוב שהעירייה תבין כי אי אפשר לזנוח את האוכלוסייה החלשה ביותר בעיר. בכוונתי לפנות עוד היום לראש העיר ובהמשך לשר הפנים על מנת למצוא פיתרון מיידי לילדים".

פתיחת שנת הלימודים בקרב חלק מילדי החינוך המיוחד בבני ברק ממשיכה לעורר סערה, זאת לאחר שילדי "אוהל שרה", ילדים עם בעלי צרכים מיוחדים נזרקו לרחוב על ידי עיריית בני ברק. בשבוע שעבר התפתחו במקום עימותים בין פקחי עיריית בני ברק לבין הורי ילדי החינוך המיוחד שפונו מהמבנה למרות החלטת בית המשפט שהתיר להם להיות בו.

העירייה כזכור, לא כיבדה את החלטת בית המשפט והוציאה את הילדים המיוחדים מהבניין ברחוב הקישון, דבר שעורר זעם רב בקרב ההורים. פקחי העירייה נשלחו אל בית הספר, פינו את הילדים המיוחדים החוצה ונעלו את המקום. במקביל, מנופי ענק הובאו למקום כדי לסייע לפינוי החפצים מהמבנים.

הבוקר ערכו הורי הילדים הפגנה יחד עם הילדים תלמידי המוסד. במהלכה זעקו במגפונים נגד החלטת העירייה לזרוק אותם מחוץ למבנה. בין היתר נטלו חלק: הח"כים: יואב בן צור, יואב קיש, פנינה תמנו שטה ויו"ר המטה החרדי בליכוד יעקב וידר.

ל"כיכר השבת" נודע כי באם לא יהיו שינוי של הרגע האחרון הרי שוועדת הפנים של הכנסת צפויה לערוך דיון חירום בנושא בימים הקרובים.

במהלך הבוקר: הביקור פגש יו"ר ועדת הפנים ח"כ קיש את מנהלת בית הספר ואת ילדי החינוך המיוחד, נושא הקרוב מאוד לליבו של חבר הכנסת ולמענו הוא פועל ללא לאות.

יו"ר הליכוד בבני ברק, יעקב וידר, העומד לצד ההורים והילדים במאבקם ויזם את ביקורו של ח"כ קיש, אמר ל"כיכר השבת": "נמאס! שוב ושוב ושוב עסקני עיריית בני ברק דואגים למקורבים ולא לתושבים".

מי שהחליט להפתיע ולהגיב היה יו"ר "יש עתיד" ח"כ יאיר לפיד שבחר לתקוף דווקא את סגן השר ליצמן: "כל פתיחת שנת הלימודים הזו לא שווה אם שולחים ילדים עם צרכים מיוחדים הביתה רק כי ליצמן החליט להחרים להם את הבניין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר