בספרדית קולחת

חברי הפרלמנט מארגנטינה נעזרו בחבר המועצה חיים כהן

חבר מועצת עיריית ירושלים חיים כהן, שכיליד אורגוואי דובר ארבע שפות, ספרדית, עברית, אידיש ואנגלית, ניהל דיאלוג שוטף עם מעצבי דעת קהל שהגיעו לעיר מארגנטינה (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(באדיבות מצלם)

אירוע מעניין התרחש הבוקר (שלישי) באולם מועצת העיר ירושלים בכיכר ספרא. חבר מועצת העיר חיים כהן (ש"ס) אירח משלחת של מעצבי דעת קהל מארגנטינה ביניהם: סנאטורים, חברי פרלמנט, שופטים, מנהלי בנקים, נשיאי האוניברסיטאות ויועצים לממשלת ארגנטינה, זאת לבקשת ראש עיריית ירושלים ניר ברקת.

חיים כהן סקר בפניהם את הפעילות המורכבת של העיר ירושלים, ולאחר מכן ניתן לכל אחד מהם לשאול שאלות. כהן מצדו הסביר להם בין היתר על חשיבות התמיכה בישראל, ובפרט לעיר כמו ירושלים, ואף ביקש מהם להפעיל את השפעתם בממשל להעביר את שגרירות ארגנטינה לירושלים.

בעקבות בקשתו, התנהל לאחר מכן דיאלוג ארוך מול חברי הפרלמנט בנושא. יצוין, כי חבר המועצה חיים כהן, כיליד אורגוואי, דובר ארבע שפות, גם ספרדית בנוסף לעברית, אידיש ואנגלית, מה שהיקל על הדיאלוג השוטף המדובר.

בתוך כך, במהלך הרמת כוסית של נציגי ש"ס אמש (שני), התבטא יו"ר ש"ס השר דרעי במהלך נאומו: "החברים בירושלים נלחמים כמו אריות; רבי חיים כהן כאן - תשאלו אותו איך הוא נלחם על כל ההקצאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר