'ישראל בלבבות' - אמני FDD בקליפ לשנה החדשה

אמני משרד ההפקות FDD פרודקשיין של דוד פדידה, התאספו לכבוד השנה החדשה לצילום קליפ לשיר מיוחד שנכתב לכבוד ארץ ישראל. הפקה מוזיקלית: אלי קליין ואיצי ברי (סינגלים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום ועריכה: אולפני 'הידברות')

כמיטב המסורת, לקראת פרוס השנה החדשה התקבצו האמנים המיוצגים במשרד ההפקות FDD פרודקשיין של דוד פדידה, לצילום קליפ לשיר מיוחד שנכתב לכבוד ארץ ישראל. השיר נקרא 'ישראל בלבבות' והוא מדבר על הקשר העמוק שחש כל יהודי בין בארץ ובין בתפוצות, לאדמת הקודש של ארץ ישראל.

בין האמנים המשתתפים בקליפ ניתן למצוא את אוהד מושקוביץ, איציק דדיה, עוזיה צדוק, להקת קינדרלעך, הרכב הזמרים ווקאל'ס, גרשון פריישטט ודניאל אהביאל, כשאת השיר עצמו כתבו, הלחינו ועיבדו הצמד אלי קליין ואיצי ברי. כאמור, השיר צולם לקליפ יחודי בהשתתפות כל האמנים ובשילוב צילומים עוצרי נשימה מנופי הארץ, שמהווים מעטפת מרהיבה למילים המרגשות.

מי שיזם את הפרויקט, הוא הפילנטרופ היהודי סיימון ג'ייקובס שאף משתתף בעצמו בקליפ ומדבר על הנס הגדול שאירע לעם ישראל, עם עלייתם של יהודי התפוצות לארץ. ג'ייקובס, יחד עם איש התקשורת מארה"ב נחום סיגל וחברת ההפקות FDD פרודקשיין, פועלים רבות לאורך כל השנה במגוון מיזמים בקרב הקהילות היהודיות ברחבי העולם.

אוהד מושקוביץ מספר שהשתתפותו בקליפ הייתה מתבקשת. "אין דרך טובה יותר להעביר מסר מאשר מוזיקה", הוא אומר. "אני בעצמי נולדתי בבלגיה ועליתי ארצה בצעירותי כדי לחיות במדינת ישראל. מדי יום אני מקבל פניות מאנשים בכל רחבי העולם שמספרים לי כמה ריגשתי אותם או הצלחתי לגעת להם בנקודה חבויה בלב. מבחינתי זאת שליחות להעביר מסר כל כך חשוב באמצעות השירה."

עבור איציק דדיה, המסר של השיר, הזכיר את החוויות מהשירות בצה״ל. "השירות שלי בצבא במסגרת להקת הרבנות הצבאית עיצב את השקפת עולמי ביחס לארץ ישראל", מספר איציק. "הופענו בטקסים, בימי זיכרון ובאירועים שונים בכל רחבי העולם ודרך זה למדתי להכיר ולהוקיר את מה שיש לנו במדינה שלנו. כיום בהופעות שלי בכל רחבי העולם אני רואה את עצמי כשגריר של ישראל וממשיך לייצג אותה בכבוד, וזו גם היתה מטרתי בקליפ המיוחד הזה."

וגם לדוד פדידה, מי שניהל והפיק את הפרויקט יש התרגשות מיוחדת מהקליפ. "אני כבר למעלה מ-20 שנה מפיק אמנים ופרויקטים בתחום המוזיקה היהודית. בעיני, אין שליחות גדולה מאשר ליצור חיבורים שחוצים מגזרים ומאחדים את כולם למטרה אחת. זהו הדרייב שמניע אותי וגורם לי להמשיך לחדש וליזום בכל יום כאילו זו הפעם הראשונה שלי."

השיר יבוצע לראשונה במופע של אוהד מושקוביץ ואיציק דדיה שיתקיים בחול המועד סוכות בניו יורק, ובהופעה מיוחדת של כל אמני FDD במסגרת המחזמר 'שירים ונפלאות בבית החלומות' שתתקיים במהלך החורף הקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר