מרד בארה"ב

טור אנונימי של בכיר בבית הלבן: 'הנשיא פועל בדרך מזיקה'

בכיר בבית הלבן פרסם, בעילום שם, מאמר דעה ב"ניו יורק טיימס" נגד הנשיא דונלד טראמפ: "אנחנו חושבים שהנשיא מזיק לרפובליקה שלנו" • הנשיא בתגובה: "בגידה? הסגירו אותו לשלטונות" (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
נשיא ארה"ב טראמפ (צילום: shutterstock)

בכיר בבית הלבן פרסם הבוקר (חמישי) מאמר אנונימי, ב"ניו יורק טיימס", ומתח ביקורת קשה נגד התנהלות הנשיא דונלד טראמפ שלדבריו פועל בדרך שמזיקה לארה"ב. הנשיא בתגובה קורא להסגרתו.

לדברי הבכיר, פקידים בבית הלבן פועלים לסיכול התוכניות של טראמפ: "חובתנו הראשונה היא למדינה הזאת ואנחנו חושבים שהנשיא ממשיך לפעול בדרך שמזיקה לבריאות הרפובליקה שלנו".

"הנשיא טראמפ עומד בפני מבחן על נשיאותו, באופן שלא עמד בו שום מנהיג אמריקני מודרני. לא רק מפני שהתובע המיוחד מתעצם באופק או שהמדינה חלוקה על מנהיגותו של טראמפ. גם לא אפילו שמפלגתו תפסיד את בית הנבחרים לאופוזיציה שנחושה להפיל אותו", הוסיף הבכיר במאמר האנונימי.

לדבריו: "הבעיה - שהוא אינו מבין במלואה - היא שרבים מהפקידים הבכירים בממשל שלו עובדים בהתמדה כדי לסכל מבפנים חלקים מהאג'נדה שלו ומנטיותיו הגרועות. אני יודע. אני אחד מהם".

בסיום מאמרו כתב הבכיר: "אנחנו חושבים שחובתנו הראשונה היא למדינה הזאת, ושהנשיא ממשיך לפעול בדרך שמזיקה לבריאות הרפובליקה שלנו. זו הסיבה שרבים מהממונים שטראמפ מינה נשבעו לעשות כל שביכולתם כדי לשמר את המוסדות הדמוקרטיים שלנו, תוך סיכול הדחפים המוטעים של טראמפ, עד שהוא יעזוב את המשרד".

בתגובה, צייץ הנשיא טראמפ את המילה: "בגידה?", ולאחר מכן הביע תמיהה אם אכן בכיר בממשלו עומד מאחורי המאמר: "האם אותו 'בכיר בממשל' אכן קיים? או שמא ה"ניו יורק טיימס" הכושל שוב מצטט מקור עלום? אם מוג הלב הזה אכן קיים - על העיתון להסגיר אותו ולו מטעמי שמירה על המולדת. הסגירו אותו לשלטונות!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר