הקרב על ירושלים

מטה דייטש מציג: הסקר שחוזה ניצחון חרדי

סקר חדש שנערך על ידי פרופסור קמיל פוקס, והוזמן על ידי מטה יוסי דייטש, מעלה כי למועמד החרדי יש את הסיכוי הגבוה לנצח בקרב על ראשות העיר, במצב של אחדות (פוליטי, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מתוצאות הסקר (מטה דייטש)

סקר חדש שנערך על ידי המכון בראשות קמיל פוקס, והוזמן על ידי מטה המועמד החרדי יוסי דייטש, מעלה כי סיכוייו לנצח גדולים - גם בסיבוב השני. הסקר שנערך בקרב 620 נשאלים ובמהלכו נבדקו כל האופציות האפשרויות.

תחילה בדק הסקר את המצב הנוכחי במירוץ. הנסקרים נשאלו, בהנחה ותושג אחדות חרדית וכלל המפלגות החרדיות יתמכו בדייטש, למי החליטו להצביע מבין שבעת המועמדים.

הנתונים מוכיחים כי הפיצול בציבור הכללי מעניק הזדמנות פז וסיכויים מצוינים להכתיר ראש עיר חרדי: יוסי דייטש זכה ל -41 אחוזי תמיכה, ברקוביץ עם - 24 אחוזי תמיכה, אלקין עם 19% ומשה ליאון עם 8% בלבד. כמו כן, חביליו עם 4 אחוזים, עזריה עם 3% וסלמן עם 1%.

עוד עולה מהסקר עולה כי במידה ומשה ליאון פורש - דבר שלא נראה כעת, הרי שהמועמד החרדי יוסי דייטש זוכה ל 41 אחוזי תמיכה במרוץ של שבעה מתמודדים, ו-45 אחוזי תמיכה, במירוץ משולש מול זאב אלקין שזוכה ב- 25% ועופר ברקוביץ שזוכה ל - 30%.

במידה וליאון נשאר במירוץ משולש ואלקין הוא זה שפורש, דייטש נוסק ל 47 אחוזי תמיכה. ברקוביץ 36% וליאון עם 17% בלבד.

הנתונים המפתעים בסקר, מגיעים בשלב הדו קרב - סיבוב שני. בסיטואציה בה דייטש מתמודד מול כל אחד מהמועמדים, הסוקר קמיל פוקס מצא שדייטש מנצח את כולם.

מול ברקוביץ זוכה ל 59 אחוזי תמיכה, עם כ - 20 אחוזי תמיכה מחוץ למגזר החרדי. מול אלקין ל 56%. מול ליאון, התוצאה מוחצת עוד יותר 70% תמיכה בדייטש.

במטה דייטש מדגישים כי: "נקודת ההנחה המרכזית הנסקרת בסקר זה, היא: בהנחה וישנה אחדות חרדית כוללת בתמיכה ביוסי דייטש. כמו כן, סיכום האחוזים הוא בקרב בעלי הדיעה, כלומר אלו הבטוחים כבר כעת בהצבעתם. כ 70 אחוז מהמשתתפים בסקר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר