מהומות פוניבז'

היכל הישיבה נסגר לסירוגין; ארבעה עצורים

לאחר ש"השונאים" חסמו את היכל ישיבת פוניבז' כדי למנוע כניסת "המחבלים", פרצו מהומות. ארבעה נעצרו והמשטרה סגרה את היכל הישיבה בחיפוש אחר מעורבים נוספים (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ו באלול תשע"ח | 06.09.18
המהומות, השבוע (צילום: איתמר זינגר, #דוסינייעס)

בהיכל ישיבת פוניבז' פרצו היום (חמישי) שוב מהומות לאחר שבחורים מ"פלג השונאים" חסמו מבעוד מועד את הכניסות להיכל הישיבה כדי למנוע כניסת בחורים מ"פלג המחבלים".

"המחבלים" לא טמנו ידם בצלחת וניסו להיכנס לבית המדרש, במקום פרצו מהומות אלימות ואף גז מדמיע הותז, במהלך המריבה.

כוחות משטרה גדולים שהגיעו למקום עצרו עד כה ארבעה בחורים שהיו כנראה מעורבים במהומות. במקביל, הורתה המשטרה על סגירת היכל הישיבה, כצעד טקטי להרגעת המהומות.

כוחות גדולים של משטרה פתחו בסריקות סביב היכל הישיבה ובחדרי הפנימייה בכדי לאתר מעורבים נוספים במהומות, בהם בחורים שמחזיקים גז מדמיע, ובמשטרה מבטיחים כי יהיו עצורים נוספים.

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר התקבל דיווח במשטרה על קטטה שהתפתחה בישיבת פוניבז' בבני ברק. מייד עם קבלת הדיווח כוח משטרה הגיע למקום ועצר לחקירה 4 חשודים במעורבות בקטטה.

"המשטרה רואה בחומרה את המשך הפרות הסדר בישיבה וקוראת להרגעת הרוחות, יחד עם זאת תמשיך לפעול באפס סובלנות כלפי מפרי הסדר".

כזכור, אתמול נרשם שקט יחסי בישיבה לאחר שתלמידי הישיבה מפלג "השונאים" בחרו ללמוד בבתי מדרש סמוכים כדי למנוע מהומות ובהיכל הישיבה ניתן היה לראות בעיקר בחורים מפלג "המחבלים".

כמו כן, אמש ערך ניצב בדימוס עו"ד יעקב בורובסקי, סיור בישיבת פוניבז'. על פי המידע שהגיע ל"כיכר השבת", בורובסקי משמש כיועץ לישיבת פוניבז' ("השונאים") כיצד להרגיע את המצב ולפעול למניעת האלימות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר