צפו בתקיפה

צלם עיתונות: שוטר הרביץ לי לעיני בני הקטן

שוטר שנעצר בחשד למעשים חמורים זיהה כי צלם מבקש לתעד אותו בבית המשפט, והחל לפעול כלפיו באלימות ניכרת, כשמצטרפים אליו שניים מבני משפחתו • צפו בתקיפה (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
תקיפת הצלם בבית המשפט (צילומים: ישי פורת, ynet)

שוטר מג"ב תקף היום (חמישי) במכות צלם תקשורת, בתוך בית המשפט.

המותקף הוא צלם האתר ynet, משה מזרחי, שספג את נחת זרועו של שוטר שנעצר לפני מספר ימים בחשד שהוא וחברו עצרו רכבים של פלסטינים כדי לגנוב מהם כספים, תוך ניצול סמכותם.

כשהשוטר זיהה כי הצלם מבקש לתעד אותו, הוא החל לפעול כלפיו באלימות ניכרת, כשמצטרפים אליו שניים מבני משפחתו. בתוך זמן קצר הגיעו מאבטחים ממשמר בתי המשפט ועצרו את השוטר שתקף.

אלא שבכך לא תמה ההתרחשות: השוטר החשוד הדף אף כמה מהמאבטחים, עד שאלו הצליחו בכל זאת לאזוק אותו. במהלך העימות גם נופצו תמונות שהיו תלויות על קירות מסדרון בית משפט השלום בירושלים.

יצוין, כי תקיפה זו אירעה לעיני בנו הקטן של הצלם, שהגיע איתו למקום.

בעקבות התקיפה, המחלקה לחקירות שוטרים הודיעה כי היא תפתח בחקירת המקרה החריג. "צלם ynet הגיש תלונה ומח"ש פתחה בחקירת אירוע התקיפה", נמסר מהמחלקה, "זאת בנוסף לחשד שנחקר לגבי שני השוטרים בנוגע לשוד שביצעו בעת שביצעו את תפקידם בבדיקת כלי רכב במחסום משטרתי".

גורם בכיר במשמר הגבול, שעל שורותיו נמנה השוטר האלים, הוסיף כי הם רואים בחומרה רבה מאוד את אירוע האלימות בבית המשפט וכבר נעשים פעולות לסיום שירות החובה של החשוד במג"ב באופן מיידי.

מסנגורו של השוטר, עו"ד ענאן עטשי, נמסר בתגובה: "מרשי טוען שמצלמה נדחפה לפנים שלו והוא טוען שיש לו שריטה מעל העין כתוצאה מחבלה שגרמה לו המצלמה. בעקבות כך התפתחה מהומה ומשמר בתי המשפט התערב ולקח את מרשי הצידה והפריד. אני מגנה כל אלימות באשר היא ואם יש טענות לתקיפה יש לבררם במישור המתאים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר