חשיפה

תם המשבר בבני ברק: הגר"ד זר חוזר לש"ס

רבני בני ברק התכנסו אמש יחד עם רבי דניאל זר, לבקשת נשיא המועצת הגר"ש כהן, והגיעו לסיכומים שברכזם: הרב זר חוזר לש"ס. דרעי: בבני ברק יהיו 2 סגנים בשכר (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הפגישה המכרעת, אמש (צילום: כיכר השבת)

תם המשבר: אחרי חודשים ארוכים של קרע ופילוג בעיר בני ברק, ובהתערבות אישית של נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, הרוחות בעיר נרגעו והגאון רבי דניאל זר חוזר לתנועת ש"ס.

ל"כיכר השבת" נודע, כי בסוף השבוע שוחח נשיא המועצת עם נאמן ביתו הרב גדליהו בן שמעון וביקש ממנו לכנס ישיבה של כלל הרבנים בעיר, בכדי לסיים את המחלוקת עוד לפני חג ראש השנה. כמו כן, שוחח הגר"ש עם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, שנכנס גם הוא לנושא.

ואכן, אמש (מוצ"ש) התקיימה פגישה מכרעת בביתו של גאב"ד בני ברק הגאון רבי שלמה בן שמעון, בה השתתפו הגאונים רבי מסעוד בן שמעון, רבי דניאל זר, רבי יצחק אלון - רב שכונת נאות יוסף, רבי ליאור גלזר - מרבני פרדס כץ, רבי משה חזקיהו - רב שכונת קריית הרצוג, רבי מנשה זליכה - רב שכונת פרדס כץ ורבי נתנאל זכריהו - רבה הראשי של קהילת התימנים.

במהלך הפגישה הגיעו הרבנים להסכמות. ל"כיכר השבת" נודע, כי הרבנים חתמו על מסמך פנימי בו התחייבו לעמוד לימין המוסדות של הרב זר, ולתמוך בדרישות שלו להקצאות המגיעות למוסדותיו.

במהלך הפגישה העלו הרבנים את השר דרעי על קו הטלפון ושוחחו עמו. כאשר במהלך השיחה הודיע השר לרב זר: "יעקב זכריהו, הוא הנציג שלך בעירייה". דרעי הוסיף בשיחה, כי לש"ס בבני ברק מגיע 2 סגנים בשכר וכך יהיה לאחר הבחירות, כך שחבר מועצה נוסף צפוי לשמש כסגן ראש עיר לצד יו"ר הסיעה אלי דדון.

בסיום הפגישה שוחח הגר"ש כהן עם הרבנים, ובירך את הגר"ד זר והתבטא, כי "אריה יעמוד על כך שנקבל תוספת סגנים ותפקידים שיעזרו לנו בבני ברק".

כזכור, בשבוע שעבר הודיע הגר"ש בן שמעון, כי לא יתמוך בש"ס כל עוד לא תהיה אחדות בעיר בני ברק. וכאמור, ימים לאחר מכן - האחדות הגיעה לעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר