סיכום שנה

איש השנה שלי: הגאון רבי יצחק לוי // ישי כהן

"הוא עוד יהיה הרב הראשי והראשון לציון" • ישי כהן על איש השנה שלו: הגאון רבי יצחק לוי, שבתוך שנה הפך מרב מושב לרב העיר נשר וחבר מועצת הרבנות הראשית (מסכמים שנה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגאון רבי יצחק לוי, בשבוע שעבר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

איש השנה שלי הוא הגאון רבי יצחק לוי, רבה של נשר וחבר מועצת הרבנות הראשית, תלמידו הקרוב של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף.

אם הייתם מזכירים את שמו של הרב לוי לפני כשנה, רוב הסיכויים שמלבד תושבי מושב חוסן, רובם לא היו מכירים את שמו. אך בתוך כשנה הפך הרב לוי לשם הכי חם בעולם הרבנות.

בתאריך ט"ז באדר נבחר הרב יצחק לוי לרבה של העיר נשר, ובכך הפך לאחד מרבני העיר הצעירים ביותר, כשטרם מלאו לו ארבעים שנה.

אלא ששם לא הסתיימה ההתקדמות המהירה של הגר"י לוי. חודשים לאחר מכן, בשבוע שעבר, נבחר הרב לשמש כחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל.

הגר"י לוי מקבל את ברכת מרן פוסק הדור זצוק"ל

ההישג של הגר"י לוי לא היה בעצם בחירתו, אלא בכך שהיה חבר מועצת הרבנות הספרדי שנבחר ברוב הגדול ביותר, כשקיבל מאה קולות מתוך מאה ושלושים חברי הגוף הבוחר, שמימשו את זכות הצבעתם.

"בעוד חמש עשרה - עשרים שנה הרב לוי עוד יהיה הראשון לציון", אמרו בחיוך חברי גוף הבוחר שהגיעו להצבעה, אמרו והתכוונו למה שאמרו. הגר"י לוי הוא תלמידו הקרוב ביותר של הראשון לציון הגר"י יוסף הרואה בו כאחד מגדולי הרבנים בדור הבא.

הגאון רבי יצחק לוי נולד בשנת תש"מ, למד בתלמוד תורה "זכרון מאיר" ולאחר מכן בישיבת "אור אלחנן". בישיבה הגדולה למד הרב לוי בישיבת 'חזון עובדיה' בראשות הגר"י יוסף, ובמשך חמש שנים הפך לאחד מהתלמידים המוערכים בישיבה.

הגר"י לוי עם הראשון לציון, בשבוע שעבר

ברבנות הראשית לישראל עבר הרב עשרה מבחנים ברבנות, ושלשה מבחנים בדיינות, את כולם עבר בהצלחה. את התעודות קיבל מהרבנות הראשית וממרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל - שבהמשך שלח אותו להרביץ תורה בצפון הארץ.

את דרכו הרוחנית החל בשנת תשנ"ז כאשר שימש כרב בית כנסת בשכונת רחביה בירושלים במשך כארבע שנים, לאחר מכן שימש כרב קהילה בכרמיאל במשך כשתים עשרה שנה, בשנת תשע"ה נבחרת לכהן כרב רשמי של מושב חוסן עד חודש אדר האחרון שהפך לשם דבר בעולם הרבנות ונבחר לרבה הראשי של נשר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר