בפעם הרביעית

שוב תקלה בהוצאת שיחות ברשת 'פלאפון'

לקוחות רשת פלאפון ורמי לוי שוב סובלים הבוקר מקשיים בהוצאת וקבלת שיחות וגלישה באינטרנט. פלאפון מודה בתקלה: "נעדכן בקרוב, מתנצלים על אי הנוחות" (סלולר)

בני סולומון | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: פלאש 90)

שוב תקלה ברשת פלאפון, הרביעית בחודש האחרון. לקוחות רבים לא יכולים להוציא ולקבל שיחות או לגלוש באינטרנט הסלולרי. מהחברה נמסר הבוקר, כי "בדקות האחרונות נרשמו שיבושים נקודתיים ברשת פלאפון. צוותי ההנדסה ומומחים מחברת HP מנטרים את הרשת ובוחנים את האירוע. נעדכן בקרוב. מתנצלים על אי הנוחות".

התקלה הבוקר אירעה לאחר שגם אתמול חלה תקלה ברשת, שתוקנה אחרי כשעתיים וחצי, ולנוכח תקלת הענק ב-2 בספטמבר שפגעה בקרוב לחצי מיליון לקוחות, והתקלה שקדמה לה ב-30 באוגוסט.

מנכ"ל פלאפון הודיע, כי "סדרת התקלות בפלאפון החלה בעקבות השלב האחרון בשדרוג המערכת למערכת חדשה. הסיבה לתקלות היא באג במערכת שמקורו ביצרן HPE. עקב כך, החלטנו אתמול שנחזור למערכת הישנה שהושארה חיה. זה ייקח מספר ימים. אם יהיו עוד תקלות בזמן הזה, נטפל בהן במהירות", כך אמר היום (רביעי) מנכ"ל פלאפון רן גוראון, ל-ynet.

לאחר תקלת הענק שהסתיימה בתחילת השבוע שעבר, הודיעה חברת פלאפון, כי תפצה את 400 אלף הלקוחות שסבלו מהתקלה בגלישה "ללא הגבלה" בישראל. הפיצוי ניתן ללקוחות שחוו את השיבושים, המהווים כ-20% מלקוחות החברה, ותוך התעלמות גורפת מהלקוחות החרדים שאינם משתמשים כלל בגלישה באינטרנט.

הרחבת הגלישה נכנסה לתוקפה החל מ-3 בספטמבר בחצות ועד אחרי תקופת החגים (עד 2 באוקטובר, כולל). מעבר לאפליית הלקוחות החרדים, מדובר בפיצוי שאין לו הרבה משמעות בעידן של חבילות גלישה של עשרות ג'יגה שברוב המקרים אינן מנוצלות בכל מקרה.

במסיבת העיתונאים שכינסה החברה בשבוע שעבר לאחר קרוב ל-24 שעות של תקלה נרחבת, שפגעה גם בלקוחות רמי לוי תקשורת, מנכ"ל החברה רן גוראון הסביר מה גרם לתקלה: "אנחנו משדרגים את רכיב hlr, והתקלה נובעת מפרויקט השדרוג הזה. כשהבחנו בתקלות ברשת, הסרנו עומסים וגילינו שרת תקול שעליו מנויים שהמספרים שלהם מתחילים ב-6 ו-7".

"מרגע הזיהוי רץ עדכון תוכנה, שהשיב שירות ללקוחות עד 20:30. במשך הלילה המשכנו בעבודות נוספות בכדי לוודא יציבות ברשת. כרגע אנו מנטרים פונים בודדים, כאשר לרוב כיבוי והדלקה פותר את הבעיות. צוותים נרחבים פעלו להשבת השירות, והלקוחות עודכנו כל שעתיים. אשוב ואתנצל בפני לקוחותינו על חוויית השירות שחוו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר