פרסום ראשון

ירושלים: מגעים מתקדמים לתמיכה של 'דגל' ביוסי דייטש

יוסי דייטש נועד לאחרונה פעמיים עם הגר"ב סולובייצ'יק, והמגעים לתמיכת 'דגל' במועמדותו לראשות ירושלים - הואצו. בין הדרישות - 50:50 ברשימה, התפקיד הבכיר ווטו על מינוי מנכ"ל העירייה (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יוסי דייטש (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חודש וחצי לקראת הבחירות המקומיות בירושלים, התהפוכות והדרמות במירוץ - נמשכות במלוא עוזן. ביממה האחרונה ישנם מגעים אינטנסיביים בין בכירים ב'אגודת ישראל' לבכירים ב'דגל התורה' בניסיון להביא לתמיכה ביוסי דייטש לראשות העיר ירושלים, כך נודע ל"כיכר השבת".

במהלך השבוע האחרון נפגש דייטש לפחות פעמיים עם הגאון רבי ברוך סולובייצ'יק, חבר ועדת הרבנים של דגל התורה בירושלים, ובשעות האחרונות נעשים מאמצים איטנסיביים להביא לתמיכת דגל התורה בדייטש.

ל'כיכר השבת' נודע כי בראש הדרישות של דגל התורה - קבלת התפקיד הבכיר, לצד זאת מטילים ב'דגל' ווטו על מינוי מנכ"ל העירייה. בסיכומי הביניים שהונחו על שולחן המשא ומתן סוכם כי מפלגות 'דגל התורה' ו'אגודת ישראל' ירוצו ברשימה משותפת למועצת העיר, כאשר החלוקה תהיה 50-50.

גורמים פוליטיים המעורבים במגעים אומרים ל"כיכר השבת" כי "חשוב לזכור שעד שהדברים לא נסגרו הם לא סגורים ועלולים להתפוצץ גם על הסעיף השולי ביותר, כך שעדיין מוקדם לברך על המוגמר".

בכירים ב'דגל התורה' המקומית מכחישים בפני 'כיכר השבת' על קיומם של המגעים, שכאמור מתנהלים בדרג של ועדת הרבנים של המפלגה.

יצוין כי המגעים לתמיכה בדייטש הם בעיקר בדרג המקומי בירושלים, כאשר מנגד בכירים ב'דגל התורה' הארצית עדיין מתבצרים בדעתם כי יש לתמוך דווקא במועמד הדתי משה ליאון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר