הולך הביתה

ארדן החליט: כהונת רוני אלשיך לא תוארך

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן נפגש עם מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב רוני אלשיך, והודיע לו כי החליט שכהונתו כמפכ"ל לא תוארך לתקופה נוספת. ארדן יציג את מועמדיו לתפקיד (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ארדם ואלשיך (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

השר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים גלעד ארדן נפגש עם מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב רוני אלשיך, והודיע לו כי החליט שכהונתו כמפכ"ל לא תוארך לתקופת כהונה נוספת וכי היא תסתיים כמתוכנן, בחודש דצמבר, במועד אותו קבעה הממשלה בעת מינויו למפכ"ל.

השר ארדן הודה לאלשיך על שירותו רב השנים ועתיר ההישגים למען ביטחון המדינה ואזרחיה, וציין כי במהלך כהונת המפכ"ל, משטרת ישראל התעצמה ועברה שינויים ותהליכים חשובים, ששיפרו את תפקודה ואת יכולותיה.

ארדן יכנס הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים בה יציג את המועמדים הסופיים אשר מהם יבחר את המפכ"ל הבא של משטרת ישראל.

המפכ"ל אלשיך מסר בתגובה כי "משטרת ישראל עומדת בחזית ההגנה על דמותה, צלמה, ביטחונה ויושרתה של המדינה. משימות אלה הן צו מצפונה של משטרת ישראל. הן עמדו והועמדו למבחן ואני משוכנע שמשטרת ישראל תמשיך לעמוד על המשמר על עצמאותה של המדינה, חוסנה החברתי ואיכות חיי תושביה".

בשבוע שעבר התייחס אלשיך לאי ההחלטה מצד ארדן ואמר: "זה לא בריא לארגון שלא יודעים מה קורה עוד שלושה חודשים".

"אני עושה הכול כדי שתפקוד המשטרה לא ייפגע, ועושה כאילו יש לי עוד 20 שנה. לא עצרנו כלום - כולל סבבי מינויים - וזה עובד טוב מאוד. אני לא יודע אם זה משפיע על ראש אחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר