נִקְמַת דַּם עֲבָדָיו הַשָּׁפוּךְ

תיעוד: טלית הנרצח בפיגוע מגואלת בדמו

הותר לפרסום כי ארי פולד הי"ד הוא הנרצח בפיגוע הדקירה בקניון שבגוש עציון. ארי נפגע והחל במרדף אחר המחבל. מאוחר יותר נקבע מותו בבית החולים 'שערי צדק' (דיין האמת)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ארי פולד הי"ד וזירת הפיגוע (צילום: גרשון אלינסון / FLASH90 ופייסבוק)

הותר לפרסום: ארי פולד הי"ד, אב לארבעה מהישוב אפרת, הוא הנרצח בפיגוע הדקירה בקניון בצומת גוש עציון.

חבריו של ארי הי"ד מספרים כי הוא "היה חבר כיתת הכוננות ואיש טוב שהותקף על ידי מחבל ונפטר מפצעיו בבית החולים".

ארי נדקר בפיגוע אך המשיך להיאבק במחבל ורדף אחריו עד שהוא נוטרל. כוחות הצלה שהוזעקו לזירה ביצעו בו פעולות החייאה, אך מאוחר יותר נקבע מותו בית החולים 'שערי צדק' בירושלים.

שר החינוך ויו"ר 'הבית היהוד' נפתלי בנט הגיב לפיגוע ואמר: "ארי פולד גיבור ישראל. במותו הציל חיים. ‏ארי פולד ז"ל שנרצח היום בפיגוע הדקירה בגוש עציון לא עצר עד שנטרל את המחבל. עם דקירה בגב הוא רץ, שלף אקדח וירה לפני שהתמוטט, העיקר שהמחבל לא ימשיך לפגוע באחרים. עם ישראל מצדיע למשפחת פולד ומחבק אותה. ‏יהי זכרו ברוך".

יו"ר הכנסת יואל יולי אדלשטיין הגיב: "עם ישראל כולו כואב את הרצח המזעזע של ארי פולד הבוקר בגוש עציון. ארי גילה גבורה אדירה, רדף אחרי המחבל הנתעב אך לצערנו כוחו לא עמד לו. אני מחבק את בני המשפחה, תכלה שנה וקללותיה".

רפאל פאך, חובש באיחוד הצלה וכונן ביחידת חוס"ן, תיאר: "יחד עם חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה וצוותי רפואה של צה"ל ומד"א הענקנו טיפול רפואי ראשוני לפצוע באורח קשה מדקירה בפלג גופו העליון ולשתי נשים שהיו בחרדה עקב אופי האירוע".

דובר צה"ל עדכן: "פיגוע בצומת הגוש, מחבל הגיע לקניון צומת הגוש חמוש בסכין, דקר אזרח ופצע אותו באורח קשה. אזרח נוסף שהיה בקניון נטרל את המחבל. כוחות צה"ל פועלים במרחב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר