מועמדות פייק?

משה מונטג יגיש את מועמדותו לראשות עיריית בית שמש

חבר מועצת העיר בית שמש משה מונטג המשמש בתפקידו כיו"ר ועדת תכנון ובניה בעיר, מילא בשעה האחרונה טופס מועמדות לראשות העיר בית שמש, לקראת הבחירות (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מונטג ואבוטבול (צילום ארכיון: Atta Awisat/POOL/Flash90)

חבר מועצת העיר בית שמש משה מונטג המשמש בתפקידו כיו"ר ועדת תכנון ובניה בעיר, מילא בשעה האחרונה (ראשון) טופס מועמדות לראשות העיר בית שמש במטרה להגיש את מועמדותו בשבוע הבא בעת הגשת הרשימות.

הגשת מועמדות על פי חוק תיעשה בימים רביעי וחמישי בשבוע הבא (חול המועד סוכות). אלא שבסביבת משה מונטג החליטו כבר לצאת עם הודעה על התמודדותו האפשרית כשהעילה המרכזית: להלחיץ את ש"ס וראש העיר משה אבוטבול בשל המו"מ המקרטע בין הצדדים.

למרות זאת, ל"כיכר השבת" נודע כי המו"מ בין דגל התורה לש"ס בבית שמש אמנם לא נחתם, אך בהחלט ישנה התקדמות במגעים כאשר הוויכוח היחיד בשלב זה הוא על ראשות המועצה הדתית.

ראש העיר משה אבוטבול מסרב בשלב זה בהוראה של ראשי ש"ס להעניק את ראשות המועצה הדתית ל"דגל התורה" שמתבצרת בעמדתה ודורשת את הראשות, ולא רק את תפקיד מנכ"ל המועצה הדתית.

בכירים ב'דגל' אומרים ל'כיכר השבת' כי מועמדותו של מונטג "על המדף" בשלב זה לכל מקרה שלא יהיה. מועמודתו של מונטג נועדה בין היתר לקבוע עובדות בקרב הפנים דגלאי בשאלת זהות המועמד לראשות העיר בית שמש מטעם דגל התורה, כאשר בעבר דובר כי המועמד לראשות העיר מטעם התנועה יהיה שמוליק גרינברג - סגן ראש העיר.

בנוסף, ל'כיכר השבת' נודע כי בישיבת 'דגל התורה' אמש הועלה שמו של יאיר אייפרמן ראש לשכתו של ח"כ אורי מקלב כמי שמיועד לתפקיד יו"ר המועצה הדתית בבית שמש, זאת במידה ו'דגל' תקבל את התפקיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר