לאחר תמיכה מנומנמת

ראש הממשלה נתניהו, הביע תמיכה ישירה בזאב אלקין

בטקס הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה, שנערך בתלפיות נשלח סרטון של בנימין נתניהו בו הוא מביע לראשונה בקולו תמיכה ברורה בשר זאב אלקין • "הצביעו עבור זאב אלקין" (חדשות בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

לקראת הישורת האחרונה בבחירות לראשות העיר, ראש הממשלה נתניהו בקריאה נחרצת לתושבי ירושלים: "הצביעו זאב אלקין". הקריאה מגיעה חודשים לאחר שהודיע על תמיכה בו לראשות העיר, תמיכה שהתפרשה כ"מאולצת".

בהרמת הכוסית שהתקיימה באולמי "הדריה" בירושלים בהשתתפות למעלה מאלף איש, הביע נתניהו בסרטון מצולם
תמיכה חד משמעית במועמדותו של זאב אלקין.

האירוע, צילום: עומרי סגן

בסרטון נראה נתניהו אומר: "הצביעו עבור זאב אלקין". בנוסף אמר: "הגיע הזמן שהשר לענייני ירושלים, זאב אלקין, יהיה ראש העיר ירושלים".

נתניהו הוסיף: "אני מכיר את זאב, אני מכיר את היכולות שלו. אני מכיר את מה שהוא עשה למען ירושלים. אני מכיר את מה שהוא יעשה למען ירושלים. אני חושב שעשינו דברים גדולים בשנים האחרונות. אבל יחד זאב בהנהגתך המצויינת ובתמיכת הממשלה אנחנו נעשה דברים כבירים"

"ולכן", הוסיף ראש הממשלה "אני מבקש ממכם: הצביעו עבור זאב אלקין".

כזכור, ראש הממשלה נתניהו צייץ בחשבון הטוויטר שלו לפני כחודש וחצי על תמיכתו באלקין וסרטון זה למעשה מבטא לראשונה פומבית את ההערכה האישית והתמיכה הנרחבת לה אלקין זוכה מנתניהו.

במקביל, בונה השר אלקין על סדק בתמיכה החרדית ומקווה לגרור אחריו חלקים בציבור החרדי. תקוותו כי במידה והמועמד החרדי יוסי דייטש לא יתמודד, הרי שאגודת ישראל תתמוך בו לראשות העיר.

בתחילתו של המירוץ ביקר אלקין בבתי גדולי האדמו"רים. בכירים בבעלזא ובחסידות גור פועלים להביא לתמיכה באלקין לראשות העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר